Avatar billede euroteam Nybegynder
16. september 2005 - 09:51 Der er 4 kommentarer

Slideshow med en stop knap ?

Hej venner

Jeg har lavet siden zenzo, med bla. et slideshow, men der hvor jeg har lavet et slideshow, inde i det, er der mulighed for at lave en stop knap ? For hvor hvis man nu skal printe et billede ud skal man jo være hurtig på musen :-)

http://www.zenzo.dk/2004/undersider_forside/byinventar.htm

Håber at i kan hjælpe ?
Avatar billede roenving Novice
16. september 2005 - 15:24 #1
Det bliver du da nødt til at lave i din flash-film ...
Avatar billede euroteam Nybegynder
18. september 2005 - 23:53 #2
I know, det bliver den sidste udvej, men jeg gerne holde det til koder hvis det kan lade sig gøre ?... (det drejer sig om 400 billeder, over 50 film), så det er ikke BARE lige en hurtig besluntning syns jeg :-)
Avatar billede roenving Novice
19. september 2005 - 14:43 #3
Men jeg tror ikke, du kan lave det i dhtml, så det må være vejen (og det er vel også bare at tilføje det samme til alle dine film !-)
Avatar billede euroteam Nybegynder
19. september 2005 - 14:49 #4
Jeg sidder lige nu og roder med det, jeg syns bare at det er en omvej i flash, med mindre man bruger ac, hvilke jeg ikke er haj til