Avatar billede amddilling Nybegynder
16. april 2001 - 00:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af Grafikkort

Jeg ville bare lige høre hvilket Grafikkort man skal gå ud og købe, hvir man skal anvende det til divx, spil, dvd og almindelig brug. Hvilket kort er godt til allround, men det må heller ikke stinke i 3D games.
Avatar billede cvsac Nybegynder
16. april 2001 - 00:16 #1
geforce2 GTS er vel er ret godt svar til dette :)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
16. april 2001 - 00:18 #2
geforce2 GTS 64 med tv/out. damm det kort koster kassen
geforce2 GTS 32 mb som cvsac skriver
Avatar billede bwinkel Nybegynder
16. april 2001 - 00:19 #3
Det nye GeForce 3 er lige på trapperne, men det bliver ikke helt billigt. Mit forslag er vent lidt endnu og køb så et GeForce 2 kort, når de falder i pris.
Avatar billede amddilling Nybegynder
16. april 2001 - 00:19 #4
Jeg ville gerne ønske nogle lidt mere specificerede svar. Jeg ved kender godt disse kort, men jeg skal have en nogle argumenter og det skal anvendes til DVD OSv
Avatar billede virtualfriend Nybegynder
16. april 2001 - 00:25 #5
Geforce har nogle virkelig fede farver.
Avatar billede bwinkel Nybegynder
16. april 2001 - 00:25 #6
GeForce er nok noget af det bedste til 3D spil idag, men hvis du som jeg går efter super kvalitet i 2D og DVD afspilning osv er Matrox det rigtige køb. Ellers må det være at købe et Hollywood kort til DVD afspilning og så et GeForce til spil mm.
Avatar billede smms Nybegynder
16. april 2001 - 00:36 #7
kik osse lige på ATI RADEON 64MB
http://www.hardinfo.dk/tests/grafikkort/default.asp?ID=230
jeg har selv kortet og er yderst tilfreds med det
Avatar billede 1902 Nybegynder
16. april 2001 - 08:32 #8
du kan rolig købe et geforce 2mx,som er en billigudgave,af chipsen,den,hvis du ikke skal bruge det til tunge grafiske beregninger er udemærket til spil osv