Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
15. september 2005 - 13:57 Der er 8 kommentarer

vurdere min hjemmeside.

Hejsa...

Jeg har i godt 7 - 8 måneder haft en hjemmeside ved navn: http://www.azkaban.dk og jeg synes selv det kører rigtig godt med den :)

Men jeg kunne godt tænke mig at hører flere meninger omkring mit design. Derfor vil jeg hører jer om hvad I synes om det :)?
Jeg er også i gang med at lave et nyt design til hjemmesiden, sammen med en ven, og jeg har klippet et billede af designet ud, som kan ses lige her: http://www.azkaban.dk/index/test4.jpg

Designet er langt fra færdigt, og det er bare et lille udklip, af det komplette design. Det skal forståes sådan at jeg viser et lille stykke af designet... Jeg har også fjernet nogle effekter, da jeg ikke vil gøre dem synlig endnu, men hvad synes i om hjemmesiden og designet :)

Før folk begynder at sige at den er dyster og mørk, så vil jeg lige sige det er meningen, for det er jo Azkaban vi snakker om, og jeg forsøger at leve op til navnet :)

Glæder mig til at hører jeres svar.
På forhånd tak.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
16. september 2005 - 00:26 #1
http://www.azkaban.dk/ :
Rimelig, flot, kun tre kommentarer:
1: Det er ikke ret let at læse menuen til højre (Fanfiktion, Indsend ...)
2: Der mangler en "bund" i boxen i midten, som det er nu slutter den lidt umotiveret.
3: Den afrundede kant til venstre på menuen til venstre burde være mere rund.

http://www.azkaban.dk/index/test4.jpg :
Jeg synes at figuren øverst til venstre bliver for lille i forhold til overskriften.
Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
16. september 2005 - 18:20 #2
Det billede du ser på http://www.azkaban.dk/index/test4.jpg er bare et billede der er for at have noget der, det bliver erstattet med flash senere :)
Avatar billede domaz.dk Novice
17. september 2005 - 10:07 #3
hvis det bliver erstattet med noget andet flash senere øhh er det så ikk lidt svært at vurdere eftersom der næsten kun er banneret at vurdere på det billede...??
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2005 - 22:09 #4
øverst højre menu er ikke god i opera.. et CSS problem sansynligt, noget med transperrant i visual blocks
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2005 - 22:12 #5
det er ikke en menu men nedtælling dimsen
Avatar billede team_csc_ulrik Nybegynder
24. september 2005 - 11:20 #6
domaz.dk: Nej man kan da godt vudere det alligevel :)

picro: Den fejl skulle ellers være rettet... men det kan godt være det er tælleren der gør det... men du skal se, den bliver jo fjernet igen :)
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 19:59 #7
kritik er positivt og konstruktiv nå er beretede og den tages til efterreting,
den tæller du har på siden ser skod ud i Opera, basta, intet taget efterretning?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2005 - 20:01 #8
ret fejlen frem for at fjerne den!! kan du