Avatar billede aventic Nybegynder
14. september 2005 - 16:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ikke fået mit Webhotel endnu?

Hey..

Jeg har bestilt et webhotel hos tablix.dk (411 kr) og det er ved at være godt og vel 7 dage siden ... de lover 1 - 3 så har jeg hotellet.. de lover msn/email support inden for 20-30 mins i deres åbenings tider.. Har prøvet på at kontakte dem via telefon...

Men med dette spørgsmål vil jeg spørge jer om dette er normalt og om at i har nogen dårlig/gode erfaringer med dem... håber i vil give lidt respons på dette og måske give mig lidt gode råd?...

På forhånd tak!
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2005 - 20:52 #1
Kender dem ikke !
Avatar billede Aliriza Nybegynder
14. september 2005 - 22:32 #2
Tablix skulle være de samme som den meget udskældte danskewww eller pixel fiber, som de også heddet.

Jeg kan anbefale www.concor.dk eller www.scannet.dk.
Avatar billede ibka Novice
14. september 2005 - 22:36 #3
Jeg kender dem helle ikke, men kan love at du kan vælge denne her ITmagasinet/wannafind så er du kørende i morgen formiddag

http://www.itmagasinet.dk/shop/item.asp?itemid=2413&catid=524
Avatar billede Aliriza Nybegynder
14. september 2005 - 22:38 #4
Wannafind er også godt - og tablix har vist servere i USA, så der vil ikke være den bedste net-hastighed dertil pga. afstanden.
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2005 - 23:07 #5
Jeg kan anbefale www.web2u.dk
Avatar billede aventic Nybegynder
14. september 2005 - 23:38 #6
Jeg står og skal bruge ASP og ACCESS Med Jmail helst så meget mb og så mange subdomænes + emails som mulig...og til rimelig pris, da jeg (måske) har mistet 411 kr ?
Avatar billede user10201020 Nybegynder
20. september 2005 - 04:45 #7
b-one.dk hurtigere oprettelse får du ikke