Avatar billede drinkit Praktikant
14. september 2005 - 15:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Backup af SMS beskeder fra Nokia 6600

Jeg har ca. 800 beskeder på min Nokia 6600..
Jeg vil meget gerne have dem ned på min computer, og helst i et læseligt format.. eks. .txt
Er der et program eller noget der på anden vis gør dette muligt, eftersom man ik kan sende dem via bluetooth eller lign.

Er desperat, eftersom jeg ikke vil slette beskederne, men de gør telefonen SUPER langsom!
Avatar billede screem_brille Novice
14. september 2005 - 16:14 #1
du kan tage backup og redigere sms med datasuite fra nokia
Avatar billede drinkit Praktikant
14. september 2005 - 16:16 #2
har datasuite.. kan man ik i min version i hvert fald!
Avatar billede ranger1 Nybegynder
15. september 2005 - 12:09 #3
Du burde kunne gøre det på følgende måde.
1. tilslut telefonen via.bluetooth eller hvad du nu bruger
2. i nokia pc suite vælger du filstyring
3. vælg beskeder ikonet
4. vælg så indbakken, sendte, arkiv eller hvad du nu vil have taget backup af
5. vælg de beskeder du vil brug ctrl til at udvælge ( lige som stifinder i win )
6.træk og slip dem så over i den mappe du vil have dem i på din hd

hvis du ikke har et ikon der hedder beskeder så prøv at se om der er et der hedder hukommelse og se om der skulle være beskeder i den.
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 12:12 #4
ranger1 virker kun til MMS billeder og lyd, ikke sms (og man KAN tage en fuld backup i pc suite, og af ens sms, ellers er der noget galt)
Avatar billede ranger1 Nybegynder
15. september 2005 - 13:18 #5
det det som jeg har beskrevet ovenfor virker med pc-suite 6.6.16 og en nokia6230i så det kan da godt være det ikke virker på en 6600 har ikke lige testet det men prøv