Avatar billede coben Nybegynder
12. september 2005 - 20:40 Der er 4 kommentarer

Hvorfor loader mine billeder saa langsomt?

Hej eksperten !

Haaber jeg kan faa en forklaring, paa hvorfor billederne paa min hjemme side loader saa langsomt?

Jeg har ik formateret billederne, de kommer lige fra kamarat.

Vh
cob
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
12. september 2005 - 20:51 #1
Så er det nok derfor....

De er garenteret kæmpe store....har du et link vi kan se

Billeder på nette skal ikke være støre en den størelse de skal se som....feks... 10x100pixel 72ppi
Avatar billede bertelbrander Praktikant
12. september 2005 - 20:53 #2
Hvor mange MByte er hvert billede på? Direkte fra kamera kan være mange MByte, oftest bør man reducere størrelsen inden man ligger dem op.
Hvilken hjemmeside?
Hvor mange billeder har du?
Hvilken type forbindelse?
Avatar billede coben Nybegynder
13. september 2005 - 20:57 #3
Hej igen, og tak for svarne. Ja det var fordi jeg ik havde formateret billederne, nu loader den super fint :O)

Nu har jeg lavet thumbnailsne om til 100*76, hvilket var dem der tog den lange loade tid. Da de foer laa i orginal stoerrelse fra kamaraet 2272*1704.

Tak for hjaelpen !

Cob.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
13. september 2005 - 21:05 #4
Så lidt