Avatar billede keenni Nybegynder
12. september 2005 - 17:05 Der er 6 kommentarer

Siden kan ikke vises

Heysa Eksperter.

Mit hjemmesideindhold ligger på www.hh-media.dk/HST.asp, fordi www.habboss.dk ikke understøtter Access databaser. Så jeg har bare sat en iframe ind på Habboss.dk der henter http://www.hh-media.dk/HST.asp..

Men det gav det problem, at man kun kan logge ind via. www.hh-media.dk/HST.asp og ikke Habboss.dk - der skriver den bare en 404 fejl.

Ved i hvad problemet er, eller hvordan jeg fikser det? :/

Kenni
Avatar billede roenving Novice
12. september 2005 - 17:10 #1
Tjah, man kunne gætte på, at der er et problem med cross-domain access, som sikkerhedsmæssigt er absolut no-no !-)
Avatar billede keenni Nybegynder
12. september 2005 - 17:11 #2
- og hvordan kan man så fikse det? :/

Er der andre metoder at gøre det på?
Avatar billede kalp Novice
12. september 2005 - 17:17 #3
Kan du ikke include den på din side istedet?
Avatar billede keenni Nybegynder
12. september 2005 - 17:18 #4
Giver det ikke problemer i forhold til Access databaserne som ligger på hh-media.dk webhotellet?
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. september 2005 - 18:18 #5
hvad med en containerframe som det eneste på habbos.dk

<frameset rows="100,0">
    <frame src="den_side_du_har_på_habboss_nu.html">
    <frame src="about:blank">
</frameset>

alle dine sider ligger så på hh-media (og det er der du logger ind), men ser ud som de har din habbos adresse.

Det er rimeligt nemt at logge på en database på fremmed domæne (bare du har usernavn og password ok, men dyrt i loadtid, for alt skal både loades og sendes imellem serverne med http
Avatar billede keenni Nybegynder
22. september 2005 - 15:53 #6
Med en containerframe giver det fejlen:

The page cannot be displayed
There is a problem with the page you are trying to reach and it cannot be displayed.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Open the www.hh-media.dk  home page, and then look for links to the information you want.
Click the  Refresh button, or try again later.

Click  Search to look for information on the Internet.
You can also see a list of related sites.

HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer