Avatar billede ingenproblem Nybegynder
11. september 2005 - 16:31 Der er 6 kommentarer

vanvittig høj ping i counter-strike

Når jeg spiller counter strike 1.6 så ligger min ping nogle gange oppe omkring 300-600, mens alle de andres er nede under 100. og ngole gange så er den helt fin, nogle gange er det endda den laveste. Hvad sker der? hvorfor gør den det?
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
11. september 2005 - 17:18 #1
Hvad er din forbindelse?

Hvis netværk mm. vil jeg umiddelbart tror at du har lidt virus liggende og flyde.
Luk spørgsmålet opret et nyt under virus - og lig en hijackthis udskift med på det nye spørgsmål - se evt. dit øvrige virus-spørgsmål i kategoriet for at se hvorda man laver den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2005 - 17:37 #2
http://www.eksperten.dk/spm/647058 - måske spørger blander tingene lidt sammen...
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
12. september 2005 - 03:09 #3
Nej det er ikke på samme måde counter strike source og det gamle cs lagger, min ping i source er fin, men det lagger vildt, i counter strike 1.6 er min ping nogen høj og det lagger kun hvis den er høj, blander ikke tingene sammen. jeg har cybercity adsl. 2mbit ca. jeg garanterer dig for at jeg ikke har virus eller spyware, har lige geninstaleret windows. og den har altid gjort det.
Avatar billede stoiss Nybegynder
12. september 2005 - 08:20 #4
http://www.2tm.org/guides.asp?id=13 her kan du få hjælp til din ping du kan få den ned på hmm 2 i ping.. det for nice
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
12. september 2005 - 08:43 #5
fed guide men der står at man skal logge på som admin, hvordan gør jeg det, jeg har kun 1 bruger(mig selv) hvordan laver man en admin?
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
12. september 2005 - 10:22 #6
der står man skal holde ctrl+alt+del nede så kommer skærmen frem, men når jeg forsøger at logge ind som administrator siger den noget med at den ikke kan på grund af manglende resourcer