Avatar billede ingenproblem Nybegynder
10. september 2005 - 02:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvad helvede sker der for geforce

Jeg fatter det satme ik.... Jeg har næsten lige geninstaleret windows xp, og så gik jeg ind på geforce hjemmeside www.nvidia.com for at hente den samme driver som jeg brugte sidst hvor det virkede. Og denne gang har det alt andet end virket. Når jeg instalere driveren siger den jeg skal genstarte, jeg trykker ok, og når den så starter op igen blvier skærmen sort. jeg har så prøvet at køre i fejlsikret tilstand og VGA-kompatibel tilstand og lortet begynder at lave mærkelige fejl, f.eks sætter den opløsningen til at være 8 bit, og når jeg forsøger at ændre det, bliver skærmen sort, så kommer der ca 500 bogstaver på skærme, noget i retning af äääääaäääaääää¨,og så går skærmen ud. Jeg kan så, hvis jeg går ind i fejlsikret tilstand gå ind og slette skærm driveren så jeg kører uden skærm driver, men så er grafikken elendig og jeg kan ikke spille spil. hvad sker der? sucks geforce virkelig så meget?
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
10. september 2005 - 02:30 #1
Vil i øvrigt tilføje at jeg har prøvet med alle skærm drivere på deres side, gamle såvel som nye, det er det samme vær gang.
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
10. september 2005 - 06:41 #2
ligemeget, fandt selv ud af det
Avatar billede huset Praktikant
10. september 2005 - 07:00 #3
Næste gang ville en bedre overskrift nok tiltrække flere kommentare.
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
10. september 2005 - 23:45 #4
bla bla
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:26 #5
ingen propel
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
11. september 2005 - 07:57 #6
hvad?
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
11. september 2005 - 08:12 #7
hvorfor spammer du indlægget?
Avatar billede ingenproblem Nybegynder
11. september 2005 - 09:10 #8
er du glad hus?