Avatar billede atomizer Nybegynder
15. april 2001 - 15:54 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man få flatrate (ikke adsl!)

Jeg har et problem.
Jeg bor i sydthy (bedsted) der kan vi ikke få adsl, og kommer nok heller aldrig til det ;(
Nu hvor CCI lukker deres Fastpris til 495,-
så har jeg et problem!!!!

Jeg skal bruge flatrate nuuu!!!!

Teledk har ders Zillion Pro@cess til 2500,- i oprettelse og 500,- + moms i måneden.
Det er fandme dyrt!
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 15:55 #1
Der findes ikke andre i danmark :-(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. april 2001 - 15:55 #2
Tele Dk er vist de eneste der tilbyder endnu.
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 15:58 #3
Som de andre siger, det kan ikke fåes! Det er tilsyneladende den vilde underskudsforretning at lave den slags. :o(
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. april 2001 - 16:03 #4
para>> j så er det jo lige noget for teledanmark (www.tdc.dk NOOT)
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 16:09 #5
Hvad her du gang i? Jeg gav dig jo svar!
Avatar billede atomizer Nybegynder
15. april 2001 - 16:10 #6
LOL! jeg skal kunne bruge dit svar til noget... hvorfor skulle jeg give dig nogle gratis point?
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 16:12 #7
Du kan da også bruge mit svar!
For fortælder dig at der ikke er andre en teledanmark som tilbyder det!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. april 2001 - 16:13 #8
ho ho
Avatar billede freeman Nybegynder
15. april 2001 - 16:23 #9
Er der så ikke noget med Satelit et eller andet ?.. Mener at jeg har set eller hørt et sted ??
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. april 2001 - 16:27 #10
freeman>> Det er vist faldet lidt til jorden, store priser, og langsom og ustabil forbindelse...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. april 2001 - 16:29 #11
Freeman - Hvis det er http://www.kabelnettet.dk/default.asp?mode=wireless  du tænker på koster det en bondegård i oprettelse..
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 16:33 #12
Og som thoeger_poertner siger, så er det langsomt og ustabilt - derudover, så skal du stadig have din modem-forbindelse, da satelliterne ikke kan sende data, men kun modtage.
Avatar billede freeman Nybegynder
15. april 2001 - 16:37 #13
nikolajdu - det skal jeg ikke kunne sige om det er, havde bare hørt at der var alternativer..

Hvad så med Stofa ?.. Nu aner jeg faktisk ikke om det kun er folk som er medlem af en atenneforening som kan få det, men jeg vil da gerne vide det :-)

Folk siger jo at Stofa er godt ?...
Avatar billede parazite Nybegynder
15. april 2001 - 16:39 #14
Stofa kan du kun få hvis du er i et område der har kabelTV. :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. april 2001 - 16:40 #15
Og ikke i København...
Avatar billede freeman Nybegynder
15. april 2001 - 16:49 #16
Hvor fan. kan man finde ud af om der er kabelTV i området ?
Avatar billede prodic Mester
15. april 2001 - 16:54 #17
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. april 2001 - 21:19 #18
hvis man har teledanmark \"oncable\" kan man få dette: http://www.oncable.dk/?UniversID=65

Men det har du nok ikke i sdr. bøvling..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 22:56 #19
bøh - Jeg svarer bare igen.
Avatar billede atomizer Nybegynder
24. juli 2001 - 14:05 #20
Jeg må konstatere at det ikke er muligt at få ;(