Avatar billede warner Nybegynder
15. april 2001 - 00:35 Der er 5 kommentarer

start af side

Jeg har tænkt over at starte en webside ligesom www.gamespil.dk og de andre i genren.. Men jeg ved ikke helt hvilke spil der er lovlige at have på ens side og er der noget man skal skrive for at det er i orden..

Jeg er åben for alle forslag

tak
warner
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:39 #1
Så længe at spiller er over 15 år(mener jeg) må man gratis kopier/vidersende det
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2001 - 00:43 #2
Jammen den findes jo allerede ;o). Hvad med at finde på en side, som ikke findes?
Avatar billede warner Nybegynder
15. april 2001 - 00:44 #3
Hvad mener du????

jeg har allerede alle spillene nede på computerne og vil egenligt bare lave en side hvor det er muligt at downloade dem..
Men som sagt er det copyrighten jeg er bange for...

blood--> forresten fed side www.scriptzone.dk men lidt langsom at loade...
Avatar billede warner Nybegynder
15. april 2001 - 00:46 #4
kharder--> jeg har samlet en masse spil som en fundet på mange forskellige sider. Jeg har mange spil som gamlespil.dk ikke har.. Det er min mening at samle spillene så det gør det lettere for de personer, der ligesom mig, elsker alle de gamle klassikere..
Det er da lidt nemmere at surfe rundt på en side istedet for flere...
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2001 - 00:55 #5
Oki på den måde, men der findes da flere af sådanne sider på nettet, men mange gode gamle spil på, men det er hvis lige på grænsen til ulovelige link at nævne dem her, da der ligger spil på som ikke er ældre end 1996. F.eks. kan nævnes jungle bogen, og leon king, Aladin Asterix m.v.