Avatar billede blood Nybegynder
14. april 2001 - 23:42 Der er 50 kommentarer og
6 løsninger

Test Scriptzone.dk

Så er tiden inde til at vi skal have testet siden www.scriptzone.dk

Jeg har ikke brug for kommentar om designet, eller stavefejl vi har selv findet de fleste og de vil blive rettet.
Men vi vil have jer til at teste alle funktionerne igennem for fejl og eventuel forbederinger.
I må også meget gerne komme med forslag til nye ting/funktioner på siden.
Syns i at siden er brugervennelig nok eller skal det laves bedere? (Kom eventuel med forslag.)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:45 #1
\"ikke brug for kommentar om designet, eller stavefejl vi har selv findet de fleste og de vil blive rettet\"

Hvad skulle vi så lave..??
Avatar billede blood Nybegynder
14. april 2001 - 23:47 #2
rasmus_h >> det står det hvis du læser videre
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:47 #3
Menu\'en er lang tid om at loade...
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:48 #4
Det der \"lørdag d osv osv\" står måske lidt for langt nede. Kan det rykkes op??
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:49 #5
Det overlapper næsten teksten nedenunder
Avatar billede blood Nybegynder
14. april 2001 - 23:49 #6
rasmus_h >> på min er den helt oppe i hjørnet
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:50 #7
Prøver lige at oprette et subdomæne.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:50 #8
En ENORMT langsom server i har...
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:52 #9
Har lige oprettet et subdomæne (rasmus_h.scriptzone.dk)

Bare slet det igen!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:52 #10
DET VIRKER IKKE!!!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
14. april 2001 - 23:53 #11
er der nogen grund til hvorfor der er et billede som baggrund(mmain.gif)???

du kunne bare replace det med en farve
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
14. april 2001 - 23:54 #12
lol rasmus! :_>

blood -> du skal have mere hold over dine menu\'er! - fx. sætte en ramme rundt om dem, når de pop\'er frem
Avatar billede blood Nybegynder
14. april 2001 - 23:54 #13
hansen2000 >> Fordi det er der :-)
Der er fordi man ikke kan lave så tynd en ramme i en tabel :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. april 2001 - 23:56 #14
UTROLIG langsom at hente.. tog ca. 30 sek at få forsiden frem.

Der er ikke mange fejl at finde, da det jo er begrænset indhold pt.

Men selve designet er okey, men når man makere noget i menu´en er det NÆSTEN umuligt at se.. kunne i ikke finde en mærk farve dertil?

en 9@13 til designet, det er nok mere selve tekst og programmering i har brugt 300-500 arbejdstimer på :o)

Prøvet at oprettet et sub og det kunne jeg, men da jeg ville se den.. Der fik jeg DNS fejlside.

I kunne jo lave det og lægge en startside ind på.

Hosted af.. bla bla
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:57 #15
Det ser jo godt ud, og det virker ! Undtaget mit subdomæne...
Avatar billede blood Nybegynder
14. april 2001 - 23:58 #16
rasmus_h >> Det var da mærkeligt! det virker på alle andre subs
Har så fundet ud af at synderen var \"_\" men når jeg så fjerner _ så den bare hedder rasmush.scriptzone.dk så står den bare og reloader *lol*
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
14. april 2001 - 23:59 #17
11@13!

Men kig lige på subdomænerne...!!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
15. april 2001 - 00:00 #18
BLOOD! - JO, man kan godt få tynde rammer i en table!

du har bare ikke brugt nok tid på det! http://www.eksperten.dk/spm/63759
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 00:00 #19
Sæt den til at pege på miljopose.dk! Den ved jeg virker...
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:01 #20
Jeres gratis design er en kanon ide og \"ny\".. Dog ligner de meget hinanden allesammen.

Men held og lykke med den del.

-

Så var det måske en ide at lave et community, så brugerne kunne optjene point m.m. det får jo folk til at give mere ud :o)

-

SMS senderen ser ud til at virke. Dog er den lidt langsom om at sende beskederne.

-

Web alert service
Er også kanont.
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
15. april 2001 - 00:01 #21
hvis du vil have tyndere end 1pixel, så kan jeg godt forstå det, men ellers klik på linket!
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:02 #22
bacardil >> det var da sjovt det ikke virker når den side man linker til heller ikke virker :-)Du linket til http://adsdss.dk :-)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 00:02 #23
Du kan bare slette subdomænet en af dagene... Jeg skal ikke bruge det!
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 00:04 #24
Nu virker mit subdomæne...!!!!
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:11 #25
Disse subdomain virker også
ban.scriptzone.dk
www.scriptzone.dk //er også oprettet via den service
sol.scriptzone.dk //Har lige oprettet den!
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:14 #26
blood> Måske kiggede jeg ikke lige eftger..  Min fejl *gg*

Men jeg prøvet og tilmelde mig jeres Web alert service.. tog ca. 1 min. på den ene, men det tog så langtid på den anden at den gik død (måtte genstarte).

Dårligt.. der var jeg som bruger smuttet igen
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:15 #27
bacardil >>
Skal måske rettes :-) men jeg kan se at du er oprettet 3 gange og jeg kan ikke se siden \"Liste over bruger af denne service\" Skal måske rettes :-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:17 #28
blood> Trykkede kun send/opret (hvad den hed) 1 gang..

Nå men det gik ikke alt for stærkt *S*  resten af siden er okey hurtig nu.. den skulle nok bare varmes op
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:18 #29
Nu kan jeg se \"Liste over bruger af denne service\" - Der er jeg ikke oprettet.
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:21 #30
bacardil >> det er fordi jeg har slettet dig :-) jeg kunde heller ikke loade siden før jeg slettet dig!
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
15. april 2001 - 00:21 #31
det der med mail\'en, når man skriver en kommentar virker ikke helt så godt
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:22 #32
Den vil bare ikke når du opretter www.web-sale.dk :-(
Avatar billede hansen2000 Nybegynder
15. april 2001 - 00:22 #33
og du kan vidst ikke helt hitte rundt med $dato og $time :_>
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:23 #34
Prøver en anden URL.. Måske kan den ikke lide konkurrenter *S*
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2001 - 00:23 #35
Jeg synes du udnytter skærmen for lidt...

Siden måtte gerne brede sig over hele skærmen, selvom widescreen er fedt nok...
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:24 #36
el_barto >> det er ikke pænt hvis jeg fylder hele skærmen ud!
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2001 - 00:25 #37
Jeres kopierede rip-off design af Microsoft er lige billigt nok..

http://scriptzone.dk/service/design/9/ ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:28 #38
Yes..

Søren har sat den til ikke at teste konkurrenterne *gg* kunne godt tilmelde bandit.dk

Men skal man tro på de tider?
Da jeg var tilmeldt:

Tested klokken: 00:33:11

Så gik jeg til hovedsiden og ind og kiggede igen:

Tested klokken: 00:33:29

Den tester lige når man trykker at man vil se listen?
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:32 #39
bacardil >> Det er fordi den tester hver gang man går ind på siden men der bliver ikke sendt mail :-)

Webserveren er sat til at køre er script hver 15 minut som tester om siden er nede og hvis de er det så sender den en mail ud til personen
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:35 #40
blood> Ja det script kender jeg også.. den tror jeg ikke helt holder.

hvorfor ikke sende mail ud hvis i alligevel tester hvergang en person går på.. Kan jo være hvert sek. *S*
Avatar billede gangsta Nybegynder
15. april 2001 - 00:45 #41
http://www.freewebtemplates.com/ <- har i fået tilladelse til at udbyde *deres* gratis designs?
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. april 2001 - 00:48 #42
Uha.. den var ikke såååårrhhh heldig
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 00:59 #43
gangsta >> GRATIS DESIGN! Hvilket betyder at de må bruges gratis og som du kan se så har jeg redigeret i dem dvs at det er mine og jeg må bruge dem til hvad jeg vil
Avatar billede swasper Nybegynder
15. april 2001 - 01:07 #44
Det er fandme en ringe måde at bruge sin side på, Hente noget fra en anden side, redigere i det, og så tilbyde folk at hente det på sin egen side!!!!!!!!!!!
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2001 - 01:28 #45
NS6: menuen går iskoven. på menulinien står der
<? print \"Velkommen til script zone ?>

NS4.7: Menuen loader og folder ud, men når man klikker går siden istå.
ps: mon ikke det er mine large fornts der får menulinien til at stikke 2 centimeter ud tilvenstre for visningsarealet.

IE4: ??? nu forstår jeg ikke. den opfører sig nærmest som NS6. ingen menu og der står igen:
<? print \"Velkommen til script zone ?>

Hvilken browser er den side egentlig designet til?

mvh JakobA
Avatar billede gangsta Nybegynder
15. april 2001 - 01:28 #46
Jeg kritiserer jer ikke, men jeg mener at  http://www.freewebtemplates.com/ har copyright på deres designs... jeg ville blive pissed hvis en fyr lavede lidt om på mit design og begyndte at udbyde det...
</Gangsta>
Avatar billede gangsta Nybegynder
15. april 2001 - 01:30 #47
<? print \"Velkommen til script zone ?> r vistnok lavet for at få det til at se smart ud :)
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 01:38 #48
gangsta >> De designs der er på freewebtemplates.com er lavet for at filk kan ta dem og bruge dem
Avatar billede swasper Nybegynder
15. april 2001 - 01:40 #49
blood >> Jamen du bruger dem jo ikke du misbruger dem jo nærmest!!
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 01:41 #50
Hvordan misbruger jeg dem?
Avatar billede jakoba Nybegynder
15. april 2001 - 01:44 #51
Mon ikke freewebtemplates mening var at folk skulle blive glade for DEM, snarere end for dig der kommer bagefter og forærer en kopi af deres ting væk.
Avatar billede swasper Nybegynder
15. april 2001 - 01:44 #52
blood >> du henter dem ændre et par få ting her og der, og lader så os hente dem..

det svarer jo til at jeg henter internet explorer ned, og laver så sådan at min navn står i titellinien, og lægger det så ud til fri download, det må jeg jo heller ikke hvis jeg ikke har fået tilladelse fra Microsoft.
Avatar billede nettrawler Nybegynder
15. april 2001 - 02:42 #53
Hmmm.....
\"Klik her\"
Når der står sådan plejer jeg at klikke på teksten og ikke 5 centimeter til højre for teksten, og det er lige netop hvad tilfældet er i din menubar når jeg rammer teksten sker der zero men når jeg flytter musen 5 centimeter til højre ruller teksten ned. Det virker lidt lamt.
Avatar billede blood Nybegynder
15. april 2001 - 11:01 #54
nettrawler >> Bruger du Ie &.0 beta???
Avatar billede tjaz Nybegynder
15. april 2001 - 17:21 #55
Jeg synes jeres side er okay, men hvorfor have 3 vinduer hvis man skal ... herunder angiver jeg også hvilke som jeg synes er okay at bruge...

1. Tjekke hvilke sourcecodes i har liggende (okay :)..)
2. Læs mere om sourcecoden (popup... okay)
3. Eksempel af sourcecoden åber i nyt vindue. (dette synes jeg ikke er okay, men totalt kikset (brug opoupvinduet) .. du kan også køre ALT i samme vindue (1)...

Håber du forstår hvad jeg mener.

Eller er din/jeres side okay, men der er nogen af siderne som tager et stykke tid at loade.

På jeres liste over web alerts, burde i nok overveje om det er hele linien som skal være grøn/rød... her ville jeg nok bare bruge et lille billede til at indikere statusen for sitet.

/TjaZ
Avatar billede sotec Nybegynder
20. april 2001 - 16:41 #56
Hvis det er muligt, så angiv fonten i menuen i px i stedet for pt.
Den er næste ulæselig på Mac (IE 5.0)