Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:32 Der er 36 kommentarer og
2 løsninger

Explore kan ikke åbne en bestemt side

Hej

Har et kæmpe problem, min explore kan ikke åbne min banks hjemmeside, alle andre sider kører perfekt. Og nej, siden er ikke nede, har lige prøvet på min kones pc, der kører den fin....

Hva pokker sker der lige her, håber i kan hjælpe, for er snart på nippen til at gribe til en formatering, kan ikke undvære mit homebanking.

Plz help
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2005 - 10:35 #1
Prøv at tilføje den til "Websteder, du har tillid til"
under Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 10:39 #2
kan også være du skal geninstallere den java de anbefaler.. du finder det på deres hjemmeside.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:43 #3
Har prøvet at ligge den ind i "tillid til" Skriver bare siden ikke findes

@kalp: Kan jo ikke åbne deres hjemmeside, overhovedet
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 10:45 #4
Det er som regel Java der mangler eller nogle indstillinger der skal rettes til. De indstillinger kan du selvfølgelig ikke rette til når du ikke kan komme ind på bankens side.

Prøv at kopiere nøglen over på en diskette - det gør du selvfølgelig fra din kones PC.
Gem nøglen direkte på dit eget C drev - ikke i nogen mapper men direkte.
Husk endelig at svare Allways eller altid til at have tillid til..... når du første gang vil logge på netbank.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2005 - 10:45 #5
Prøv at deaktivere din firewall, bare for at være sikker på det ikke er den der blokerer.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:51 #6
anonym: Kan end ikke åbne deres hovedside, og der skal der vel ikke bruges nogen form for java?

Har prøvet at smide både min firewall og antivirus af, ingen resultat
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:53 #7
Det er vel forhånbenlig ikke en eller anden form for virus?
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 10:54 #8
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.downloadportal.dk/viewinfo.asp?rid=1658
Eller
http://www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 10:54 #9
Når windows blokerer for en popup, er der en besked lige under adressselinien.
Er der sådan en når du forsøger at gå på omtalte side?

Hvad er bankens hjemmeside?

Nej det burde ikke være nødvendigt at have Java for at komme ind på siden, men ofte er det nødvendigt for at logge på.

Det har vel også virket på et tidspunkt?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. september 2005 - 10:55 #10
Prøv evt med FireFox.

Kan dowmloades herfra: http://www.mozilla.org/products/firefox/all
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:56 #11
OK, loggen kommer her:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 10:55:53, on 06-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Medion Home CinemaXL\PowerCinema\PCMService.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
D:\Programmer\skype\Skype.exe
C:\WINDOWS\DitExp.exe
C:\Programmer\Bandwidth\BandMon.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\MSI\PC Alert 4\PCAlert4.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OUTLOOK.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\WINWORD.EXE
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\OPScan.exe
C:\Documents and Settings\Jakob Skovgaard\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://dev.ntcor.com/search.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://dev.ntcor.com/search.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Tiscali A/S - Microsoft Internet Explorer
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O1 - Hosts: 127.127.127.127 elite
O2 - BHO: DAPHelper Class - {0000CC75-ACF3-4cac-A0A9-DD3868E06852} - C:\Programmer\DAP\DAPBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {965E6B07-6832-4738-BDBE-25F226BA2AB0} - (no file)
O3 - Toolbar: DAP Bar - {62999427-33FC-4baf-9C9C-BCE6BD127F08} - C:\Programmer\DAP\DAPIEBar.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VOBRegCheck] C:\WINDOWS\System32\VOBREGCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] C:\Programmer\Medion Home CinemaXL\PowerCinema\PCMService.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TimeSync] C:\PROGRA~1\TimeSync\TimeSync.exe /t
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Batch Bandwidth Monitor.lnk = C:\Programmer\Bandwidth\BandMon.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: PC Alert 4.lnk = C:\Programmer\MSI\PC Alert 4\PCAlert4.exe
O4 - Global Startup: ScanPanel.lnk = C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:57 #12
@boxer: Har deaktiveret popups, da jeg selv havde samme tanke, men nej!
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 10:57 #13
Hvis du går ind på denne side:
http://www.java.com/en/
Kan du oppe i venstre hjørne se om java er installeret. Installer hvis det anbefales.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 10:59 #14
Kan ikke umiddelbart se om Java er installeret, men der står godt nok download JAVA
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 11:04 #15
der er snavs... to sek
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:04 #16
ok
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 11:05 #17
Genstart i Fejlsikret tilstand ved at taste F8 under opstart.

Kør HijackThis, scan og sæt et flueben ud for disse linjer - luk øvrige programvinduer. Dobbelt tjeck alt kom med!. Klik herefter "Fix checked" i hijackthis:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://dev.ntcor.com/search.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://dev.ntcor.com/search.html
O1 - Hosts: 127.127.127.127 elite
O3 - Toolbar: (no name) - {0494D0D9-F8E0-41ad-92A3-14154ECE70AC} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {965E6B07-6832-4738-BDBE-25F226BA2AB0} - (no file)

Genstart normalt og se om det hele virker igen.. vil også gerne se en ny log
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 11:06 #18
Så mangler du at installere Java - vent lige og se om det hjælper at kalp renser din PC for snavs :o)
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:20 #19
Virker stadig ikke, siden jeg ikke kan åbne er www.sparkron.dk

Har også prøvet at installere Java som boxer foreslog, hjalp heller ikke..

Der kommer lige en ny log fil her:
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:19:35, on 06-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Medion Home CinemaXL\PowerCinema\PCMService.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\DitExp.exe
D:\Programmer\skype\Skype.exe
C:\Programmer\Bandwidth\BandMon.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\MSI\PC Alert 4\PCAlert4.exe
C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\WINWORD.EXE
C:\Documents and Settings\Jakob Skovgaard\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://dev.ntcor.com/search.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: DAPHelper Class - {0000CC75-ACF3-4cac-A0A9-DD3868E06852} - C:\Programmer\DAP\DAPBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: DAP Bar - {62999427-33FC-4baf-9C9C-BCE6BD127F08} - C:\Programmer\DAP\DAPIEBar.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VOBRegCheck] C:\WINDOWS\System32\VOBREGCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] C:\Programmer\Medion Home CinemaXL\PowerCinema\PCMService.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TimeSync] C:\PROGRA~1\TimeSync\TimeSync.exe /t
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Batch Bandwidth Monitor.lnk = C:\Programmer\Bandwidth\BandMon.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: PC Alert 4.lnk = C:\Programmer\MSI\PC Alert 4\PCAlert4.exe
O4 - Global Startup: ScanPanel.lnk = C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:21 #20
Hva, er er der stadig ikke 2 linier der skulle fjernes der stadig er der?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:27 #21
tænker på R1+R0
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 11:33 #22
Tjek lige denne side fra din kones PC. Der står mulige problemløsninger:
http://www.sparkron.dk/sw2111.asp
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 11:33 #23
gentag processen igen.

Prøv også i  IE at trykke funktioner->nulstil webindstillinger.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:36 #24
Det kan jeg desværre ikke, da det er hendes arbejds pc, og den er med på arbejde lige pt....

Men prøver at rense i hijackThis igen, og vender så tilbage....5 min
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:44 #25
Nope virker ikke, kan du forklare hvad der står på http://www.sparkron.dk/sw2111.asp
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 11:44 #26
Her er en kopi af siden:
Jeg er ny bruger på netbank
Hvis det er første gang du skal installere netbank på din pc, skal du først først installere Java Virtual Machine og gennemgå dine internet-indstillinger som beskrevet på denne side. Du skal herefter tilmelde dig netbank og det gør du sådan:

- Gå ind på netbank via menupunktet: Netbank
- Logon
- Vælg: Tilmeld

Herefter skal du følge vejledningen på skærmen. Under tilmeldinger vil du få nogle pop-up's. Dette er certifikater, som skal installeres på din pc'er, og de er nødvendige for at du kan køre netbank. Du skal sige "Ja" eller "Kør" til dem for at komme videre.

Jeg har fået ny computer / formateret min computer
Har du fået ny computer er din nøglefil ikke længere på din harddisk, og du vil ikke længere kunne gennemføre betalinger på Netbank. Du skal defor installere Java Virtual Maschine igen, tilrette dine internet indstillinger og bestille nyt kodebrev i din afdeling. Når du modtager koderne med posten, skal du følge vejledningen for modtagelse af nye koder.

Jeg har glemt mine koder
Har du glemt koderne til netbank, kan du henvende dig i din afdeling - du kan fx skrive en mail til afdelingen (husk at opgive navn, adresse og kontonummer). Efter en dag eller to får du koderne med posten. Når du modtager dem, skal du følge vejledningen - "Jeg har modtaget kodebrev med posten".

Jeg har modtaget kodebrev med posten
Hvis du har modtaget kodebrev med en lang adgangskode, skal du vælge Netbank -> logon og logge dig på Netbank med den tilsendte adgangskode og din sædvanlige underskriftskode.

Hvis du har modtaget kodebrev med en lang adgangskode samt en Nøgleaktiveringskode, skal du først vælge Netbank -> Logon. Vælg herefter menupunktet "Ophæv spærring", og "Ophæv spærring af både adgangskode og underskriftskode". Følg herefter vejledningen på skærmen.

Kopier dine nøgler til en anden PC
Hvis du formaterer din harddisk, får ny PC eller vil benytte Netbank på flere computere, kan du tage en kopi af din Netbank nøgle. Det gør du ved at logge ind på Netbank og vælge "Administration" -> "Nøgleadministration" og "kopier nøgle". Her kan du kopiere din nøgle til en diskette eller en USB-nøgle.

På den anden PC skal du først installere Java og gennemgå dine internet indstillinger.

Herefter vælger du Netbank Logon og "Hent nøgle". Find filen "EBJKS" på din diskette eller USB-nøgle og log dig på Netbank med din adgangskode. Herefter vælger du igen "Nøgleadministration" og "Flyt nøgle - Opret reference". Vælg placeringen C:\ Næste gang du logger på Netbank hentes dit brugernr automatisk.

Servicepack 2 til Windows kan blokere for netbank
Hvis du har installeret Servicepack 2 på din PC, kan det blokere for netbank. Du vil opdage det ved, at netbank ikke åbner i et nyt vindue ved klik på logon fra Sparekassens hjemmeside. Årsagen er, at der i Servicepack 2 til Windows ligger en blokering af pop-up-vinduer, som bl.a. blokerer for åbning af Sparekassens netbank. Et par klik med musen kan hurtigt ændre på indstillingerne så du kan komme videre i systemet.

I Internet Explorer skal du:

- Klikke på "Pop-up-bjælken" der kommer frem under adresselinien
- Vælg "Tillad altid pop-up-vinduer fra dette websted"
- Vælg herefter igen Netbank og logon på ny.

eller

Vælg funktioner
- blokering af pop-up-vinduer
- tillad altid pop-up vinduer på dette websted

Servicepack 2 har samme indvirkning på bl.a. e-boks og dynamisk budget. Løsningen på problemet er den samme.

Andre programmer kan også blokere for netbank
Udover pop-up blokeringen i Windows XP - Servicepack 2, findes der en del andre programmer hvori der også indgår en pop-up blokering. Mange af vores kunder benytter Norton Internet security der også har en indbygget pop-up blokering. Her skal du lede efter blokering af reklamer/block ads eller pop-up blocker og slå denne markering fra. Luk herefter Internet Explorer og åbn netbank igen.

Den nyeste browser er den bedste
Vi anbefaler, at du som minimum har installeret Internet Explorer 5.0 eller endnu bedre IE 6.0. Har du den ikke allerede, kan du downloade IE 6.0 her:
Download Internet Explorer 6.0 her

Tilret dine Internet-indstillinger
Hvis du har problemer med tilmelding eller logon til netbank, vil vi anbefale at du følger nedenstående vejledning. Er browseren indstillet som nedenfor beskrevet, er de fleste kendte problemer løst:

- Åbn Internet Explorer
- Vælg Funktioner
- Vælg Internet-indstillinger
- Klik på Indstillinger
- Marker i "Ved hvert besøg på siden"
- Klik OK
- Klik på "Slet filer"
- Marker i "Slet alt offline-indhold"
- Klik OK
- Vælge fanen "Sikkerhed"
- Klik på knappen "Standardniveau" eller sæt sikkerhedsniveau til "Mellem"
- Vælg fanen "Indhold"
- Klik OK eller Luk
- Vælg fanen "Avanceret"
- Kilk på knappen "Gendan standarder"
- Fjern markering i "Use Java 2 v...." (hvis den findes). Må ikke forveksles med Java Jit Compiler
- Klik OK i bunden

Klik herunder for at gøre netbank til sikker zone:
Gør netbank til sikker Zone

Der skal være Java på din computer
For at du kan køre netbank, skal der være installeret et Java plugin på din computer - er det ikke allerede installeret kan du installere det ved at trykke herunder. Klik på ÅBN eller KØR, så kommer du automatisk igennem installationen.
Download MS Java Virtual Machine til Windows = http://www.testby.dk/msjavx86_ver3805.exe

Download Suns Java Plugin til Linux

Telefonnummer til Hotline
I Sparekassen koster det ikke noget at være tilsluttet netbank (dog skal du ved tilslutning betale et gebyr på 100 kroner for Hotline-service, som du så kan bruge kvit og frit i et år).

Hotline har åbent alle dage fra kl. 8.00 til 22.00. Den 24. og 31. december dog 08.00 - 14.00. De kan hjælpe, hvis du har brug for vejledning. Telefonnummeret er 44 82 78 63.

Har du ris eller ros, så hører vi meget gerne fra dig. Send en email

Sikkerhed i netbank
Sparekassens netbank er godt beskyttet mod virus. Samtidig anbefaler vi på det kraftigste, at alle vores kunder sikrer deres egen computer: Dels ved at have installeret en firewall, der hindrer uindbudte gæsterved. Dels ved at have et antivirusprogram som løbende opdateres.

Herunder kan du finde et link til en hjemmeside, hvor man kan hente og bruge et gratis værktøj til rensning for virus.
Stinger - et gratis antivirus-værktøj
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:51 #27
Prøver lige at downloade deres java plugin, men gad vide hvad pokker det egenligt er der sker her?
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 11:57 #28
Husk også internet indstillingerne.
Ja det er lidt underligt.
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:57 #29
Kan ikke finde noget, som der ikke er som det skal være. Hvad siger I Kalp og Boxer.

Smider lige en ny logfil fra hijack
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 11:57:16, on 06-09-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\htpatch.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
C:\Programmer\Medion Home CinemaXL\PowerCinema\PCMService.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\Logitech\MouseWare\system\em_exec.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\DitExp.exe
C:\Programmer\Bandwidth\BandMon.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\BTTray.exe
C:\Programmer\MSI\PC Alert 4\PCAlert4.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OUTLOOK.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\WINWORD.EXE
C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Jakob Skovgaard\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: DAPHelper Class - {0000CC75-ACF3-4cac-A0A9-DD3868E06852} - C:\Programmer\DAP\DAPBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: DAP Bar - {62999427-33FC-4baf-9C9C-BCE6BD127F08} - C:\Programmer\DAP\DAPIEBar.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [HTpatch] C:\WINDOWS\htpatch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VOBRegCheck] C:\WINDOWS\System32\VOBREGCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb07.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BearShare] "C:\Programmer\BearShare\BearShare.exe" /pause
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Works Shared\WkUFind.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] C:\Programmer\Medion Home CinemaXL\PowerCinema\PCMService.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Utility] Logi_MwX.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Programmer\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TimeSync] C:\PROGRA~1\TimeSync\TimeSync.exe /t
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe /Consumer
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "D:\Programmer\skype\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Batch Bandwidth Monitor.lnk = C:\Programmer\Bandwidth\BandMon.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: PC Alert 4.lnk = C:\Programmer\MSI\PC Alert 4\PCAlert4.exe
O4 - Global Startup: ScanPanel.lnk = C:\ScanPanel\ScnPanel.exe
O8 - Extra context menu item: &Download with &DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie.htm
O8 - Extra context menu item: Download &all with DAP - C:\PROGRA~1\DAP\dapextie2.htm
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~4\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: InCD Helper (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Programmer\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 11:59 #30
Internet indstillingerne er nulstillet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. september 2005 - 12:02 #31
Nok ikke lige det der er 'problemet' men hmmm...

\BearShare\BearShare
C:\Programmer\DAP\DAPIEBar.dll  >>>(med tilbehør)
TimeSync] C:\PROGRA~1\TimeSync\TimeSync.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe

... giver normalt "røde" lamper hos mig ?
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 12:03 #32
Yes, fandt problemet..........

Min router, eller nærmere betegnet routeren til min kones arbejdspc, skulle lige slukkes og tændes. Kom i tanke om at hun nogle gange har problemer med hendes VPN opkobling, og der plejer nedenstående metode at virke, og det gør den sgu også her.....

Men uanset hvad skal i nu stadig have points for hjælpen, i har gjort et ihærdigt forsøg, og så fik jeg jo også renset min pc for div latterlige lus.

Så boxer og kalp, smid et svar,
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 12:04 #33
Hej majsmarken...
bearshare kender jeg godt nok heller ikke lige oprindelsen for, men de 3 andre, er gode nok, det kan da godt være man lige skal kigge lidt nærmere på den bjørn
Avatar billede boxer Nybegynder
06. september 2005 - 12:07 #34
Vi smider et svar :o)
Godt du fik det til at virke.
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 12:08 #35
Og her kommer mit:)
Avatar billede jakobskovgaard Nybegynder
06. september 2005 - 12:13 #36
Tak for hjælpen, og svartiderne
Avatar billede kalp Novice
06. september 2005 - 12:16 #37
Your Welcome:)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. september 2005 - 12:21 #38
http://www.bearsharesoftware.com/bsukgg/

Er et "fildelnings"-program især til at finde P**** udgaver af **** . Der ka' også være en del virus/snavs med på den måde...

Må jeg anbefale at AFINSTALL denne 'pakke' hvis du ikke bruger den. Behøver vel heller ikke at være med i din opstart HVER GANG ?

Kontrolpanel - fjern programmer...