Avatar billede imadchabab Nybegynder
06. september 2005 - 08:14 Der er 11 kommentarer

Mangler en hjemmeside

HEj

Jeg mangler en hjemmeside.

Jeg tror at det er ret simpel. Den skal indeholde nogle sider med informationer og prislister. Man skal kunne gå ind og ufylde nogle former ud som derefter bliver sendt til mig, og ellers ikke ret meget.

Er der nogen der kan lave sådan noget for mig. (selvfølgelig mod betaling).
Avatar billede imadchabab Nybegynder
06. september 2005 - 08:15 #1
Siden skal være noget lignende med eks. www.forbrugerkontakt.dk
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2005 - 09:13 #2
skal det være en statisk side og en enkelt formulat eller skal du kunne redigere i siderne og have flere formularer - eller hvordan og hvorledes? Hvad med design osv?
Avatar billede imadchabab Nybegynder
06. september 2005 - 09:19 #3
Jeg vil gerne kunne ændre i siderne, jeg kender ligt til det men ikke så meget.

og du skal også stå for designet.
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2005 - 10:22 #4
jeg er en del booket op i øjeblikket - men hvad har du af deadline på det?
Avatar billede imadchabab Nybegynder
06. september 2005 - 11:14 #5
omkring den 25-09-05.
Avatar billede keysersoze Guru
06. september 2005 - 20:35 #6
til den deadline må jeg desværre nok melde fra :o/
Avatar billede pr1nsen Nybegynder
08. september 2005 - 13:00 #7
Hej

har du fundet en til at lave siden?
- ellers kan du kontakte mig, så kan vi måske finde ud af noget :-)

du kan kontakte mig på flg e-mail;
pr1ns@tdcadsl.dk
Avatar billede imadchabab Nybegynder
15. september 2005 - 13:30 #8
keysersoze-------> Hvornår tror du at du er ledig til at kunne hjælpe mig?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 12:23 #9
kan du ikek give noget feedback i dine andre åbne spørgsmål ? *S*
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2005 - 20:51 #10
hvis du har mulighed for det må du gerne sende mig en mail eller skrive på messenger på kim@soze.dk - der er det lidt lettere at tale sammen.
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:24 #11
brug for mere hjælp ?