Avatar billede zes Nybegynder
14. april 2001 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

giv sidehoved sidens kapitelnummer og navn

Hej.
Jeg har en rapport på 90 sider med automatisk opdaterende indholdsfortegnelse etc.
Jeg vil gerne ha kapitlets nummer og titel automatisk skrevet i sidehovedet. Hvordan.
MS word 97 UK
Foreslå nu ikke at dele hele rapporten op i 23 sektioner. der må være noget der er nemmere.
14. april 2001 - 21:50 #1
Sjovt nok at du ikke vil have rapporten opdelt i sektioner, da det kan ligestilles med kapitler.
Det er nu ikke det store arbejde, (på dansk) Indsæt / Sideskift (sektionsskift) Næste side
Så kan du indsætte sektionsnummeret i din sidehoved.

God arbejdslyst
Avatar billede nerøs Nybegynder
15. april 2001 - 09:13 #2
Hvis du bruger styles til dine overskrifter, indsætter du blot feltet styleref, ex: {STYLEREF \"Heading 1\"} vil indsætte den sidste tekst der er formateret med heading 1.
Hvis du indsætter feltet via insert, field menuen vil du se at der er forskellige switches til at styre nummerering mv. Se endvidere online hjælp for \"Styleref\".