Avatar billede kallerelli Nybegynder
03. november 1999 - 10:38 Der er 20 kommentarer

dos

Hvorfor er der ikke en DOS katekori? DOS er ikke død, den findes i bedste velgående i batch programmering i Windows 95,98,2000,NT og mange andre steder.
Avatar billede kallerelli Nybegynder
03. november 1999 - 10:38 #1
Undskyld stavefejlen, men jeg havde travlt.
Avatar billede gnarf Nybegynder
03. november 1999 - 10:42 #2
Jeg ved det ikke, men er der så travlt i windows kategoriene, at DOS spørgsmål drukner der eller hvad?

Ellers kunne spørgsmålene vel fint passe ind der. Jeg tror at dem der ved noget om batch programmering i Windows miljøer, de kigger også der....
Avatar billede mora Nybegynder
03. november 1999 - 11:06 #3
Jeg ville da også gerne have en katagori til programmering i TI83(lommeregner fra texas instruments)
Avatar billede lowrider Nybegynder
03. november 1999 - 11:21 #4
...og TI92
Avatar billede mora Nybegynder
03. november 1999 - 11:32 #5
Okay - måske skulle den bare hedde Texas lommeregner?
Eller TI ?
Avatar billede kallerelli Nybegynder
03. november 1999 - 13:35 #6
Jeg kan hører ikke ved noget om batch programering og scripts.

Numnuts!! koncentrer jer nu om nogle seriøse svar, Tak! eller er i alle 4 år.
Avatar billede Kaj Nybegynder
03. november 1999 - 13:37 #7
Jeg ville også søge under Kat. NT
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. november 1999 - 16:56 #8
hvad med at bruge styresystemer - generelt?

hvad vi så manger er bare lommeregnere - generelt og mobiltelefoner - generelt
Avatar billede mora Nybegynder
03. november 1999 - 17:12 #9
Enig :-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. november 1999 - 23:59 #10
Jeg ved da at der er en del som kunne score nogle point fra mig med en lommeregner katogori ...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. november 1999 - 00:02 #11
jeg har slet ikke tid til at lege med min lommeregner mere...
Avatar billede mora Nybegynder
04. november 1999 - 07:51 #12
Jeg har stadig lidt tid i timerne - men ellers er det meget lidt tid den får - det bliver nemmere når jeg får det kabel til at forbinde comp med TI83 :-)
Så man kan skrive koden på PC...
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
04. november 1999 - 13:04 #13
Hvorfor ikke bruge programmering - generelt; selv om jeg er enig med dig i, at dos burde have sin egen kategori.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
04. november 1999 - 20:27 #14
læs hvad jeg skrev, "hvad med at bruge styresystemer - generelt?"
Avatar billede nico Nybegynder
07. november 1999 - 16:15 #15
Ja god idé lav en dos kategori >>ADMIN
Avatar billede geeeet Nybegynder
14. november 1999 - 20:06 #16
mobiltelefoner - generelt | det ville være rart... måske ville det også snart være aktuelt med en WAP-kategori...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. november 1999 - 21:37 #17
eller en til begge dele eller noget
Avatar billede geeeet Nybegynder
14. november 1999 - 21:49 #18
Jeg er ret sikker på at WAP/WML kategorien vil blive brugt ret meget ret snart, hvis den altså bliver oprettet...
Avatar billede gnarf Nybegynder
18. november 1999 - 08:48 #19
Alle de spørgsmål som nævnes her, men som ligger uden for kategori, de bliver vel spurgt i generelt eller hvad??

Det vil nok være en fin måde at overbevise Admin, nemlig at generelt, eller fri debat drukner i spørgsmål om et bestemt emne....f.eks dos, eller lommeregnere :)
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2001 - 12:25 #20
Batch programmering skal helt klart have sin egen kategori!! Fuldkommen enig!