Avatar billede gnarf Nybegynder
03. november 1999 - 09:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Rigtig mange gamle "åbne" spørgsmål

Jeg synes det er et problem at der så mange gamle åbne spørgsmål.

Det virker som om der er mange af dem der er besvaret, men forfatteren gider så ikke, eller har glemt at dele point ud og lukke spørgsmålet.

En ide til at afhjælpe problemet var måske en opsummeringsmail til den som har oprettet spørgsmålet, som fortæller hvis der ikke er sket noget i spørgsmålet de sidste 14 dage.  Herunder kunne så mindes om at hvis man er tilfreds med svarene, bør de accepteres og point deles ud.

Hvis man ikke er tilfreds med svarene, kunne man så opfordres til at belyse problemet yderligere, så en løsning kunne søges.
Avatar billede wip13 Nybegynder
03. november 1999 - 09:57 #1
helt enig!
Avatar billede starleicht Nybegynder
03. november 1999 - 09:57 #2
Hørt!
Avatar billede hobbez Nybegynder
03. november 1999 - 10:00 #3
Genialt forslag!

Opsummeringsmail efter 14 dage. Og måske allerede efter en uge, hvis der ligger SVAR på spørgsmålet.

/Rob
Avatar billede admin Novice
03. november 1999 - 10:32 #4
Det er en god idé, som vi har talt om før. Der skal nok blive lavet noget til det..
Avatar billede i11uzion Nybegynder
03. november 1999 - 11:17 #5
HEhehehehe jeps det er en super ide... Nu har jeg svaret på noget for 4 måneder siden som endnu ikke er blevt reageret på... :(
Avatar billede wip13 Nybegynder
03. november 1999 - 12:23 #6
øhhh i11uzion hvorfor er det så morsomt?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. november 1999 - 16:51 #7
admin du kan start med at dele alle spm op i ubesvarede, besvarede og accepterede
Avatar billede Dan Nim Seniormester
05. november 1999 - 12:40 #8
godt ide.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 1999 - 20:27 #9
det har jeg faktisk foreslået i 4-5 mdr nu, men admin siger bare "jaja det skal nok komme" hehehe
Avatar billede Dan Nim Seniormester
06. november 1999 - 03:00 #10
admin er sku lidt langsom....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. november 1999 - 12:06 #11
han har nok også travlt med andet end at arbejde på en gratis service til os...
Avatar billede hobbez Nybegynder
07. november 1999 - 11:42 #12
cyberesben: Han tjener da - lidt - på bannerannoncerne :o)

/Rob
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. november 1999 - 11:48 #13
ja men han har ikke nogen faste indtægter ved denne her side...
Avatar billede admin Novice
08. november 1999 - 02:09 #14
Rigtig nok. Eksperten generer penge, men der er stadig andre projekter. Jeg er godt klar over at der trænger til nyt, og det skal nok komme. Håber i kan holde ud :)