Avatar billede admiral-piett Nybegynder
04. september 2005 - 13:44 Der er 5 kommentarer

msn probs

Hej gutter.(ny her) Jeg har en lille probs med min msn. den vil ikke gå i "ikke til stede" mode når jeg ikke har været ved computeren et stykke tid. og den vil heller ikke gå i "optaget" mode når jeg spiller 3d spil som den skal. Jeg har rodet lidt med indstillingerne(flueben og tid). Jeg har sågar geninstalleret msn, endda ny version.
Hvad kan der være galt her? Kan jeg have et program installeret der gør at msn tror jeg er aktiv?
Det er skide irriterende for jeg husker jo ikke at lave min tilstand om selv.Så når jeg kommer hjem fra arbejde. Har en masse folk skrevet til mig og tror jeg er hjemme.
Avatar billede ole_hj Juniormester
05. september 2005 - 09:13 #1
Det lidt rodet at læse, men prøv at geninstallere MSN, og hvis ikke det virker så prøv at kigge på dine indstillinger. Indstillinger finder du under Funktioner> Indstillinger.
Avatar billede admiral-piett Nybegynder
05. september 2005 - 16:26 #2
lidt rodet? ja måske. men du kan vel forstå at det du foreslår har jeg prøvet!!!
Avatar billede admiral-piett Nybegynder
05. september 2005 - 16:29 #3
og hvad med dig selv,

"Det lidt rodet at læse"

Er du indvandre eller hvad? Tænk før du genere andre!
Avatar billede clint_hello Nybegynder
25. september 2005 - 15:34 #4
Det hedder "invandrer" og "generer" i den kontekst du bruger det.
Desuden er det en latterlig kommentar.
Avatar billede admiral-piett Nybegynder
25. september 2005 - 16:01 #5
den danske sprog er en svære en. men hovedsagen er vel at vi forstår hinanden. men tilbage til mit problem, det virker stadig ikke. nogle foreslag?