Avatar billede joe13 Nybegynder
14. april 2001 - 11:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Driversoftware til FreePen

Jeg har invisteret i en FreePen men den medfølgende diskette virker ikke og uden driverne kan jeg jo ikke bruge det!!!
Er der nogle af jer der ude der har softwaren og gider at maile den til mig??
eller er der nogle der kender en side hvor man kan downloade den fordi det kan man ikke på deres hjemmeside!!!!

Hvis i gider at maile!!!>>
johan13@mobilixnet.dk
Eller så kom med en URL
Avatar billede senj Nybegynder
14. april 2001 - 12:26 #1
Har du nogle flere oplysninger på den pen?
Avatar billede annikadk Nybegynder
14. april 2001 - 12:54 #2
http://www.freepen.com/index2.htm er vist hjemmesiden for freepen, hvor der også er drivere, samt kontakt til firmaet.

Annika
Avatar billede joe13 Nybegynder
14. april 2001 - 12:59 #3
Okay Annika hvor ser du de drivere??????
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2001 - 13:07 #4
Virken FreePen ikke fordi, du prøver på at installere den under windows 2000 eller er det windows 98. Mig bekendt er den pen ikke det hver den koster, man skulle nærmere have penge for at aftage den efter hvad jeg har hørt.
Avatar billede joe13 Nybegynder
14. april 2001 - 13:10 #5
Øhhhh oplysninger>>>> www.freepen.com/index2.htm
Der er oplysninger men ikke drivere hvis i kan finde drivere på siden så skriv endelig hvor!!
Eller hvis i ligger inde med dem så send dem til mig!!

På forhånd tak
Johan Rasmussen
Avatar billede joe13 Nybegynder
14. april 2001 - 13:12 #6
Jeg har Windows Me
Kharder>> jeg er da ligeglad med hvad du har hørt jeg skal bare bruge de drivere så jeg kan se om den overhovedet virker eller den som du siger er noget lort.

Johan
Avatar billede pcn Nybegynder
14. april 2001 - 17:52 #7
Jeg har driverne på work... men ..Efter påske... Hvis her er nogle der har bildt dig ind at det er noget lor... HAR DE RET... Conceptet er OK men udviklerne er ( idi.. forbudt udtaldelse efter strafeloven), glemt det!!!
pcn
Avatar billede birkis Nybegynder
01. maj 2001 - 14:38 #8
Johan Rasmussen >> Har du fått driverne til din FreePen??

Hvis ikke, har jeg noen liggende.
Avatar billede joe13 Nybegynder
01. maj 2001 - 21:23 #9
Ja jeg har fået dem!!!!