Avatar billede renny Nybegynder
31. august 2005 - 01:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

får fejl medelse efter installation af exchange 2003

Hejsa, efter instalation af exchange 2003 får jeg nedenstående fejl når jeg forsøger at logge på outlook webmail

den kommer og beder om brugernavn og password, derefter kommer denne fejlmedelse.

HTTP/1.1 503 Service Unavailable

exchange kører som det skal, jeg kan tømme og sende post via outlook
Avatar billede gnuff Praktikant
31. august 2005 - 01:40 #1
Har ikke selv prøvet det problem, men søgte og fandt dette:Check authentication methods in system manager for EXCHANGE and PUBLIC. They should be set to basic. Go to IIS administrator and check authentication for EXCHWEB and EXADMIN. They should be ANONYMOUS ONLY! Try it and if it doesnt work, this is the tricky part

From IIS administrator delete EXCHANGE, PUBLIC, EXADMIN and EXCHWEB. Open a command prompt and go to c:\inetpub\adminscripts folder. type ADSUTIL and it may pop up a message saying you need to register the utility. Go ahead and say ok to all messages. Once done from the command prompt, type ADSUTIL DELETE DS2MB. Restart MS Exchange system attendant and in IIS you will see the virtual directories recreated. try OWA now and tell us how it goes.

Sorry, er lidt træt, så ville ikke til at oversætte det :)
Avatar billede renny Nybegynder
31. august 2005 - 09:05 #2
Kan jeg ikke lige få til at virke
Avatar billede drukkenbolden Nybegynder
04. september 2005 - 22:54 #3
der findes et fix til dette på ms hjemmeside, først og fremmest skal du have installeret sp1 til exchange.
Avatar billede renny Nybegynder
31. oktober 2005 - 09:24 #4
lukker