Avatar billede karka Nybegynder
30. august 2005 - 18:15 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Åbne porte til Battlefield2.

Denne gang putter jeg max point i.
Jeg skal åbne porte til at spille BF2 online men ved ikke hvor og hvordan. Det er vanskeligt for mig.

Bruger D-Link router, comX.
Avatar billede boxer Nybegynder
30. august 2005 - 19:49 #1
Jeg tror det er den forkerte kategori du har stillet spørgsmålet :o)

Men hvis du finder ud af nøjagtigt hvad din router hedder (d-link og så et nummer)
så skal jeg nok se hvad jeg kan finde ud af.
Avatar billede karka Nybegynder
31. august 2005 - 15:04 #2
Altså denne her (DI-604)?.
Avatar billede boxer Nybegynder
31. august 2005 - 15:09 #3
Det ser desværre ikke ud til at det kan lade sig gøre med den router :o/
Kilde: http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604/Battlefield_2.htm
Avatar billede karka Nybegynder
31. august 2005 - 19:07 #4
har du prøvet alt hvad du kan?
Avatar billede karka Nybegynder
31. august 2005 - 19:21 #5
Eller flere infomationer?
Avatar billede boxer Nybegynder
31. august 2005 - 23:40 #6
Avatar billede karka Nybegynder
01. september 2005 - 18:55 #7
Hvis det her virker for du fandem de 200 point!
Avatar billede boxer Nybegynder
01. september 2005 - 18:59 #8
Så smider jeg lige et svar. Hvis det ikke virker, tager du selvfølgelig pointene selv.
Avatar billede karka Nybegynder
01. september 2005 - 19:07 #9
hmm min ser ikke ud som skærmen viser. Der står:

Name:

Private ip  192.168.0.

Protocol Type:

Private Port:

Public port:

Schedule:
Avatar billede boxer Nybegynder
01. september 2005 - 19:31 #10
Ser den sådan her ud:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604/eDonkey.htm
Se bort fra portene - det er til edonkey.
Avatar billede karka Nybegynder
01. september 2005 - 19:32 #11
ja lige præcis.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. september 2005 - 20:07 #12
Du kan se hvilke porte der skal åbnes i linket til version 2:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604v2/Battlefield_2.htm

Så må du se om du kan gøre det, du har jo vejledningen i det sidste link. Jeg tvivler dog på det kan lade sig gøre. Det er MANGE porte der skal åbnes.
Avatar billede karka Nybegynder
01. september 2005 - 20:32 #13
Hved du i det mindste hvad jeg skal skrive hvor?
Avatar billede boxer Nybegynder
01. september 2005 - 20:40 #14
Du kan se hvilke porte der skal åbnes til Battlefield2 her:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604v2/Battlefield_2.htm

Du kan se hvordan du åbner en port i din router her:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604/eDonkey.htm

Men som sagt tror jeg ikke det lykkes for dig, da din router ikke understøtter åbning af så mange porte.
Du kan også prøve at kontakte din internetudbyder og spørge om man kan slå Firewallen i routeren helt fra. Så kan du spille men har ingen firewall i din router. SØrg for at bruge en software firewall istedet. Sygate Personal Firewall er gratis.
Avatar billede karka Nybegynder
01. september 2005 - 21:29 #15
når men tak aligvel makker giv mig et svar så får du de points.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. september 2005 - 22:24 #16
Okay - beklager :o/
Avatar billede karka Nybegynder
03. september 2005 - 09:50 #17
:(