Avatar billede m1nd Nybegynder
27. august 2005 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min mirc virker ikke

Jeg har lige købt et headsæt og jeg kan fint høre men jeg kan ikke få min mirc til at vrike jeg har efterhånden prøvet alt men intet virker.

vil meget gerne have noget hjælp.
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
27. august 2005 - 22:16 #1
Der er ikke så meget der kan være galt hvis mikrofonen virker.
Hvad er det lige præcis du har prøvet ?
Avatar billede m1nd Nybegynder
27. august 2005 - 22:31 #2
- Har set efter om den var på mute (det var den ikke)
- Har set efter om der var lyd på (det var der)
- Har forsøgt at afindstaller og genindstaller lydkort (det hjalp ikke)

Ved ikke hvad der ellers kan være galt ?
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
28. august 2005 - 08:47 #3
Okay.
Jeg går ud fra du kan finde rundt i lydinstillinger, og har sat stikket i den rigtige indgang. I så fald burde den dú, windows kræver jo ingen drivere for at få en mic til at virke.

Hvis du har et musikanlæg, der er på de fleste et stik til en mic, jeg ville nok lige prøve der for at se om det skulle være ledningen der var itu.
ellers er jeg helt blank desværre
Avatar billede m1nd Nybegynder
17. maj 2006 - 18:34 #4
Virker det eller hva ?