Avatar billede moxtell Nybegynder
27. august 2005 - 20:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Jeg er blevet hijacked - hjælp

Jeg har nu siddet og rodet med at få et eller andet spyware/adqware ud af maskinen og det driller helt vildt. Og nu orker jeg ikke mere. Det er lykkes mig at få noget af det ud, men ikke det hele. Det betyder at jeg får de her tooltips fra http://www.srch-results.com - de kommer i mit Outlook Webacces hvis jeg besvarre en mail. Den laver også æøå om til kinesiske tegn. Dødtræls....

Jeg har haft maskinen startet op i fejlsikker med genoprettelse slået fra og derefter scannet maskinen igennem med Spybot, Adqware, Spydoctor og SpyBouncer samt Kaspersky Antivirus og fjernet alt mistænkeligt. Jeg har kørt Hijackthis og fjernet alt miostænekligt som jeg med sikkerhed vidste kunne være noget snavs. Men det er der stadig.

Her er en Hijackthis log - skal I bruge mere for at vi kan få maskinen renset?

Jeg har fjernet Acoona searchbar i Internetexplorer og jeg har også forsøgt at fjerne http://www.srch-results.com med de anvisninger der findes, men de filer man skal slette findes ikke...??? Meget mystisk.

Her er min Hijackthis log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
C:\Programmer\Promise\Utility\MsgAgt.exe
C:\Programmer\Promise\Utility\MsgSvr.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\Tablet.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\WINDOWS\system32\MAFWTray.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
F:\programmer\quicktime\qttask.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
F:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Documents and Settings\TM\Skrivebord\DL\framxpro\FreeRAM XP Pro 1.40.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\Programmer\Copernic Desktop Search\CopernicDesktopSearch.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
C:\WINDOWS\system32\WTablet\TabUserW.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\PROGRA~1\WINZIP\winzip32.exe
C:\Documents and Settings\TM\Lokale indstillinger\Temp\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http://192.168.0.1:8080
R3 - URLSearchHook: i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O2 - BHO: SpywareGuardDLBLOCK.CBrowserHelper - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdsg.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O2 - BHO: i-Nav IDN Resolver - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Ptipbmf] rundll32.exe ptipbmf.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PtiuPbmd] Rundll32.exe ptipbm.dll,SetWriteBack
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MAFWTaskbarApp] C:\WINDOWS\system32\MAFWTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "F:\programmer\quicktime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] F:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KAVPersonal50] "C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus Personal\kav.exe" /minimize
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [FreeRAM XP] "C:\Documents and Settings\TM\Skrivebord\DL\framxpro\FreeRAM XP Pro 1.40.exe" -win
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Copernic Desktop Search] "C:\Programmer\Copernic Desktop Search\CopernicDesktopSearch.exe" /tray
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: ATI CATALYST System Tray.lnk = C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
O4 - Global Startup: TabUserW.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\WTablet\TabUserW.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: Download all by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddList.html
O8 - Extra context menu item: Download by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddLink.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://F:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Save Flash - res://C:\Programmer\UnH Solutions\Flash Saving Plugin\FlashSButton.dll/210
O8 - Extra context menu item: Sothink SWF Decompiler - f:\Programmer\SourceTec\Sothink SWF Decompiler\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - F:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O9 - Extra button: SWFDecompiler - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sothink SWF Decompiler - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Flash - {43CF38F3-5AEC-45a3-AD31-04EB06E9C6CA} - C:\Programmer\UnH Solutions\Flash Saving Plugin\FlashSButton.dll (HKCU)
O12 - Plugin for .tif: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin7.dll
O15 - Trusted Zone: http://*.dr.dk
O15 - Trusted Zone: www.dr.dk" target="_blank">http://*.www.dr.dk
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0A5FD7C5-A45C-49FC-ADB5-9952547D5715} (Creative Software AutoUpdate) - http://www.creative.com/su/ocx/15009/CTSUEng.cab
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {35C3D91E-401A-4E45-88A5-F3B32CD72DF4} (Encrypt Class) - https://192.0.0.3/officescan/console/html/AtxEnc.cab
O16 - DPF: {485D813E-EE26-4DF8-9FAF-DEDF2885306E} (NSHelp Class) - http://oko-mail.alco.dk/ConnectComputer/nshelp.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1119436552406
O16 - DPF: {7584C670-2274-4EFB-B00B-D6AABA6D3850} (Microsoft RDP Client Control (redist)) - https://oko-mail.alco.dk/Remote/msrdp.cab
O16 - DPF: {7D731A83-6C80-4EA4-9646-5E06A0513274} (Sandlot Loader Control) - http://www.shockwave.com/content/barnyardinvasion/slgwebinstall.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab32846.cab
O16 - DPF: {BE9B2B7C-6680-44E6-9F51-05384AD9C2FF} (MapConnect Control) - http://eu.mywayfinder.com/MapConnect.ocx
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su/ocx/15010/CTPID.cab
O18 - Protocol: x-excid - {9D6CC632-1337-4A33-9214-2DA092E776F4} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\mimectl.dll
O18 - Filter: text/html - {03974811-C15F-462c-B6B0-2D2336AA57D0} - C:\WINDOWS\system32\hlwin.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Atisd6p - ATI Technologies Inc. - (no file)
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Crypkey License - Kenonic Controls Ltd. - C:\WINDOWS\SYSTEM32\crypserv.exe
O23 - Service: GEARSecurity - GEAR Software - C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
O23 - Service: kavsvc - Kaspersky Lab - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus Personal\kavsvc.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: MySql - Unknown owner - C:/Documents and Settings/TM/Skrivebord/mysql-noinstall-4.1.11-win32/mysql-4.1.11-win32/bin/mysqld-nt.exe (file missing)
O23 - Service: VeriSign Updater (navi) - VeriSign, Inc. - C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost\Agent\PQV2iSvc.exe
O23 - Service: Promise RAID message agent (RAIDmAgt) - Promise Technology, Inc. - C:\Programmer\Promise\Utility\MsgAgt.exe
O23 - Service: Promise RAID message server (RAIDmSvr) - Promise Technology, Inc. - C:\Programmer\Promise\Utility\MsgSvr.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing)
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: TabletService - Wacom Technology, Corp. - C:\WINDOWS\System32\Tablet.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 20:22 #1
Kigger på den, men hvorfor har du dog ikke antivirus program installeret?
Avatar billede moxtell Nybegynder
27. august 2005 - 20:27 #2
Det har jeg da også....Kaspersky Anti-Virus Personal....

O4 - HKLM\..\Run: [KAVPersonal50] "C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus Personal\kav.exe" /minimize

:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 20:38 #3
Ja sådan går det jo - overså den :)

Download og gem denne scanner på skrivebordet. (Vi skal bruge den senere)
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

------------------------------

Du skal nu til at i gang med at fixe:

Kør Hijackthis, scan, sæt flueben ved linierne listet her, luk alle vinduer undtaget Hijackthis, klik på fix checked, luk hijackthis igen.
Dobbelttjek, så alt kommer med.

O18 - Protocol: x-excid - {9D6CC632-1337-4A33-9214-2DA092E776F4} - C:\WINDOWS\Downloaded Program Files\mimectl.dll
O18 - Filter: text/html - {03974811-C15F-462c-B6B0-2D2336AA57D0} - C:\WINDOWS\system32\hlwin.dll
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing)

--------------------------------------------------------------------

Åbn en tilfældig mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

------------------------------

Hent denne bats fil og kør den :
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat
den sletter alt i din temp mappe.

------------------------------

Genstart computeren i fejlsikret tilstand(Du skal klikke på f8 tasten under genstarten (ca. lige når der er talt ram), og så vælge fejlsikret tilstand. Er du i tvivl, så klik bare på f8 flere gange.)
Find og slet manuelt :

C:\ProgramFiles\WinPcap\rpcapd.exe

-----------------------------

Stadig i fejlsikret:
Klik på mwav.exe som du hentede, programmet pakker sig selv ud og starter.
Sæt flueben i følgende:
Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende:
All local drives og Scan all files
Og så trykker du på Scan Clean
Det tager lidt over en time at scanne

-------------------------------

Så genstarter du computeren normalt og laver en ny hijackthis log, som du lægger herind.
Avatar billede moxtell Nybegynder
27. august 2005 - 20:44 #4
Tak John - det bliver nok ikke lige i aften kan jeg se på tiden. Tak indtil videre...jeg vender tilbage imorgen engang...

:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2005 - 20:46 #5
Det er ok :)
Avatar billede moxtell Nybegynder
28. august 2005 - 12:35 #6
Hej igen

Så ser den sådan her ud - det ser ud til at have løst noget af problemet i alt fald....hvad siger du til loggen?

:)

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
C:\WINDOWS\system32\crypserv.exe
C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
C:\Programmer\Promise\Utility\MsgAgt.exe
C:\Programmer\Promise\Utility\MsgSvr.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\Tablet.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\WINDOWS\system32\MAFWTray.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
F:\programmer\quicktime\qttask.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe
F:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasDtServ.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
C:\Documents and Settings\TM\Skrivebord\DL\framxpro\FreeRAM XP Pro 1.40.exe
C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe
C:\Programmer\Copernic Desktop Search\CopernicDesktopSearch.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
C:\WINDOWS\system32\WTablet\TabUserW.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\PROGRA~1\WINZIP\winzip32.exe
C:\Documents and Settings\TM\Lokale indstillinger\Temp\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = http://www.google.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http://192.168.0.1:8080
R3 - URLSearchHook: i-Nav IDN SearchHook - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O2 - BHO: SpywareGuardDLBLOCK.CBrowserHelper - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: PCTools Site Guard - {5C8B2A36-3DB1-42A4-A3CB-D426709BBFEB} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdsg.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: PCTools Browser Monitor - {B56A7D7D-6927-48C8-A975-17DF180C71AC} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O2 - BHO: i-Nav IDN Resolver - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Ptipbmf] rundll32.exe ptipbmf.dll,SetWriteCacheMode
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] C:\Programmer\Microsoft Hardware\Mouse\point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PtiuPbmd] Rundll32.exe ptipbm.dll,SetWriteBack
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MAFWTaskbarApp] C:\WINDOWS\system32\MAFWTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "F:\programmer\quicktime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [gcasServ] "C:\Programmer\Microsoft AntiSpyware\gcasServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] F:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KAVPersonal50] "C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus Personal\kav.exe" /minimize
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [FreeRAM XP] "C:\Documents and Settings\TM\Skrivebord\DL\framxpro\FreeRAM XP Pro 1.40.exe" -win
O4 - HKCU\..\Run: [STYLEXP] C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXP.exe -Hide
O4 - HKCU\..\Run: [Copernic Desktop Search] "C:\Programmer\Copernic Desktop Search\CopernicDesktopSearch.exe" /tray
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: ATI CATALYST System Tray.lnk = C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.exe
O4 - Global Startup: TabUserW.exe.lnk = C:\WINDOWS\system32\WTablet\TabUserW.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: Download all by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddList.html
O8 - Extra context menu item: Download by Net Transport - C:\Programmer\Xi\NetTransport 2\NTAddLink.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://F:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Save Flash - res://C:\Programmer\UnH Solutions\Flash Saving Plugin\FlashSButton.dll/210
O8 - Extra context menu item: Sothink SWF Decompiler - f:\Programmer\SourceTec\Sothink SWF Decompiler\InternetExplorer.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_04\bin\npjpi150_04.dll
O9 - Extra button: Spyware Doctor - {2D663D1A-8670-49D9-A1A5-4C56B4E14E84} - C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\tools\iesdpb.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - F:\PROGRA~1\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Hjælp - {CE000992-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - http://idn.verisign-grs.com/plug-in/support/index.jsp (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: i-Nav Indstillinger - {CE000996-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - C:\Programmer\VeriSign\i-Nav\i-nav_4_2_1.dll
O9 - Extra button: SWFDecompiler - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sothink SWF Decompiler - {E19ADC6E-3909-43E4-9A89-B7B676377EE3} - C:\WINDOWS\System32\shdocvw.dll
O9 - Extra button: Flash - {43CF38F3-5AEC-45a3-AD31-04EB06E9C6CA} - C:\Programmer\UnH Solutions\Flash Saving Plugin\FlashSButton.dll (HKCU)
O12 - Plugin for .tif: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\npqtplugin7.dll
O15 - Trusted Zone: http://*.dr.dk
O15 - Trusted Zone: www.dr.dk" target="_blank">http://*.www.dr.dk
O15 - Trusted IP range: http://81.19.245.211
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {0A5FD7C5-A45C-49FC-ADB5-9952547D5715} (Creative Software AutoUpdate) - http://www.creative.com/su/ocx/15009/CTSUEng.cab
O16 - DPF: {14B87622-7E19-4EA8-93B3-97215F77A6BC} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {35C3D91E-401A-4E45-88A5-F3B32CD72DF4} (Encrypt Class) - https://192.0.0.3/officescan/console/html/AtxEnc.cab
O16 - DPF: {485D813E-EE26-4DF8-9FAF-DEDF2885306E} (NSHelp Class) - http://oko-mail.alco.dk/ConnectComputer/nshelp.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1119436552406
O16 - DPF: {7584C670-2274-4EFB-B00B-D6AABA6D3850} (Microsoft RDP Client Control (redist)) - https://oko-mail.alco.dk/Remote/msrdp.cab
O16 - DPF: {7D731A83-6C80-4EA4-9646-5E06A0513274} (Sandlot Loader Control) - http://www.shockwave.com/content/barnyardinvasion/slgwebinstall.cab
O16 - DPF: {A590956F-AE99-4419-BB39-3C721276C625} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-0504.exe
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {B8BE5E93-A60C-4D26-A2DC-220313175592} (ZoneIntro Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/ZIntro.cab32846.cab
O16 - DPF: {BE9B2B7C-6680-44E6-9F51-05384AD9C2FF} (MapConnect Control) - http://eu.mywayfinder.com/MapConnect.ocx
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://www.creative.com/su/ocx/15010/CTPID.cab
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Atisd6p - ATI Technologies Inc. - (no file)
O23 - Service: Creative Service for CDROM Access - Creative Technology Ltd - C:\WINDOWS\system32\CTsvcCDA.EXE
O23 - Service: Crypkey License - Kenonic Controls Ltd. - C:\WINDOWS\SYSTEM32\crypserv.exe
O23 - Service: GEARSecurity - GEAR Software - C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
O23 - Service: kavsvc - Kaspersky Lab - C:\Programmer\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus Personal\kavsvc.exe
O23 - Service: Macromedia Licensing Service - Macromedia - C:\Programmer\Fælles filer\Macromedia Shared\Service\Macromedia Licensing.exe
O23 - Service: MySql - Unknown owner - C:/Documents and Settings/TM/Skrivebord/mysql-noinstall-4.1.11-win32/mysql-4.1.11-win32/bin/mysqld-nt.exe (file missing)
O23 - Service: VeriSign Updater (navi) - VeriSign, Inc. - C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost\Agent\PQV2iSvc.exe
O23 - Service: Promise RAID message agent (RAIDmAgt) - Promise Technology, Inc. - C:\Programmer\Promise\Utility\MsgAgt.exe
O23 - Service: Promise RAID message server (RAIDmSvr) - Promise Technology, Inc. - C:\Programmer\Promise\Utility\MsgSvr.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing)
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: StyleXPService - Unknown owner - C:\Programmer\TGTSoft\StyleXP\StyleXPService.exe
O23 - Service: TabletService - Wacom Technology, Corp. - C:\WINDOWS\System32\Tablet.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2005 - 20:00 #7
Kigger igen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. august 2005 - 20:07 #8
Der er ikke mere i loggen.

Prøv at rense temp med denne fil - det tager måske 3 sek. http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

http://www.download.com/Spybot-Search-Destroy/3000-8022_4-10122137.html - prøv denne, opdater online og klik på check for problems.
Avatar billede moxtell Nybegynder
29. august 2005 - 08:01 #9
Det ser ud til at virke.....!!! Tak for hjælpen. Du får lige dine point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2005 - 22:14 #10
Takker ;)