Avatar billede cyberwolf Nybegynder
27. august 2005 - 19:46 Der er 11 kommentarer

Defekte harddisk og efterfølgende alvorlige problemer.

Hejsa ¨håber der er ok men jeg linker bare til threaden på et andet forum hvor jeg fortæller om problemet..
http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=21412
ps. Det er på engelsk.
Avatar billede screem_brille Novice
27. august 2005 - 20:26 #1
det tror jeg ikke det er, hvis den side lukkes, aner folk jo ikke hvad problemet var, og  derfor kan de ikek bruge de svar der måtte komme til noget *S* (jeg ville beskrive problemet her, hvis man vil ønsker hjælp her *S*)
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
27. august 2005 - 22:30 #2
ok så copy paster jeg bare det engelske ind håber det er ok..:)
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
27. august 2005 - 22:32 #3
kan man ikke redigere sin start thread?
Avatar billede screem_brille Novice
27. august 2005 - 22:45 #4
nej det er ikke muligt
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
28. august 2005 - 15:36 #5
Ok jeg prøver at opsumere mit problem så :)
Jeg havde haft min pc stående tændt i et par dage mens jeg var på ferie, da jeg kommer hjem får jeg nogle fejlmeddelser om at den ikke kan flytte filer osv i xp, hvorefter, min computer begynder at fryse nogle gange og når jeg så genstarter den kan den kun finde harddiske nogle gange, og for det meste skulle man have den slukket i et stykke tid før den kunne finde harddisken, tilsidt dør harddisken så helt. Jeg installerer så XP på en gammel 60gb, men så virker en af mine andre hd's pludselig ikke mere (jeg havde 4 i alt),men xp kører nogenlunde fint. Jeg tager så alle mine HD's ud og tjekker dem hos en ven, ganske rigtigt min originale c drev er simpelthen smadret og den anden gamle hd er også smadret. Jeg nøjedes så med mine 2 andre diske i pc'en, efter et stykke tids gaming osv begynder samme symtomer som med den første HD, også med lockups og lyde fra pc'en som om den leder efter HD'en mens lockup'et sker, nå jeg så bliver nød til at genstarte kan den ikke finde drevet med windows på. Jeg venter lidt og starter nu kan den godt finde begge mine drev men den siger at der ikke er noget styresystem på, og jeg ved 100% at det virkede før, og jeg har ikke pillet ved noget ellers.. hvad sker der med min pc? Nogen fra DFI forumet mente at det var fordi min pc har stået ved siden af en højtaler, det syntes jeg dog lyder mærkeligt da min gamle pc stod der et helt år uden der skete noget lignende.. skal jeg prøve at sende mit bundkort tilbage eller hvad syntes i? og kan man stadig hente data fra min defekte HD? jeg ville være meget taknemmelig for det mindste råd...har meget brug for at have en computer for tiden, da jeg skal til at starte på studie osv..
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
28. august 2005 - 15:38 #6
Ved godt det blev lidt rodet og langt men tænkte det var bedst at få det hele med. Nå ja glemte at sige at den nu heller ikke vil boote fra min xp-cdrom...
og her mine system specs:
DFI NF4 Ultra D
AMD 64 3200+ Venice Core w. standard heatsink
2x512 Corsair XL Platinum 3200 2-2-2-5 @2.8v
His Radeon X800XL ICEQII
1x200 gb IDE HD Western Digital
1x60 gb IDE HD IBM
1x120gb IBM IDE HD -died
1x40 gb IDE HD - died
1x Liteon 12x cd-r burner
1x DTC 16x Double Layer DVD burner
Hiper TypeR 480 w.
Coolermaster Stacker silver w. Blue UV
Cambridge Soundworks Four Point Surround
Samtron 96B Monitor
Promise Ultra133 TX2 HD Controller
Avatar billede cyberwolf Nybegynder
28. august 2005 - 18:04 #7
svarer lige på denne selv da jeg har postet det igen for at få det til at stå ordentligt :)
Avatar billede screem_brille Novice
30. august 2005 - 12:36 #8
husk at accepter dit svar ;)
Avatar billede screem_brille Novice
21. september 2005 - 02:35 #9
kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 13:52 #10
brug for mere hjælp ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:27 #11
brug for mere hjælp ?