Avatar billede homer2000 Nybegynder
27. august 2005 - 17:08 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Hjælp til logo design

Jeg søger en der vil hjælpe med at lave bowlingklubben fights logo om til et smart 3d logo til hjemmesiden.
Avatar billede weblex Nybegynder
27. august 2005 - 17:13 #1
Hvordan ser logoet ud?
Avatar billede homer2000 Nybegynder
27. august 2005 - 17:56 #2
Kan jeg fange dig på msn, så kan jeg også lige sende vores logo til dig.
Avatar billede weblex Nybegynder
27. august 2005 - 18:01 #3
Jeg synes du skal uploade det - så har I også chance for at flere forsøger :o)

Brug evt. http://www.upitfree.dk/
Avatar billede homer2000 Nybegynder
27. august 2005 - 20:50 #4
Logoet kan findes her. http://www.upitfree.dk/upload/files/logo.gif

Så hvis der er nogle der har et forslag til super smart 3D logo, er det bare for super. Bare at den nuværende form beholdes.

Uden at stille total urimelige krav, har jeg faktisk en ide om hvordan det kunne komme til at se fedt ud.

Det er en billede på størrelse med et banner. En spiller ude til højre i baggrunden, som har kastet en kugle.  Og den kugle skal så være tæt på i venstre side, hvor kuglen så er logoet.

Det er sikkert en svær opgave, så bliver det ikke det er det ok. Men kom bare med din ide, som sikkert er lige så god.

På forhånd tak til alle.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
27. august 2005 - 20:54 #5
Logoet var nok for lille til at se, så her er en stor version.

http://www.upitfree.dk/upload/files/bowling_fight_logo.jpg
Avatar billede homer2000 Nybegynder
27. august 2005 - 20:55 #6
Farverne behøves ikke være som på logoet.
Avatar billede hollow Nybegynder
29. august 2005 - 17:12 #7
vil du have lavet et logo der er forskelligt fra det der er uploadet i stor størelse
Avatar billede homer2000 Nybegynder
29. august 2005 - 22:31 #8
Ja både og. Hvis du har et forslag, så kom endelig med det.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
02. september 2005 - 20:49 #9
Jeg vil gerne forhøje til 400 point til den der vil hjælpe mig med er fedt logo.