Avatar billede jensdreier Nybegynder
27. august 2005 - 14:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Combobox - XBOX

Hej jeg har 2 scartstid bag i min cdc-7000 (canal digital) den ene er til TV den anden til video. Jeg Har gennem længere tid brugt video indgangen til min dvd afspiller, da jeg så bliver fri for at skifte scartstik rundt hele tiden.

Så hver gang jeg tænte min dvd slog comboboxen fra og gav min dvd afspiller direkte adgang til mit tv.

Nå nu har jeg sat min xbox til den samme indgang, men nu går det hele ikke automatisk.

Nej jeg er nød til at finde en funktion i min reciver der hedder AV og den findes ikke . .

Der må i mit scart stik sidde noget der giver reciveren signal om at den skal slå over på av nogen der ved hvordan jeg kan lave det selv ? Eller hvordan man slår en cdc-7000 over på AV ?
Avatar billede junker2 Nybegynder
27. august 2005 - 16:10 #1
købte selv et rgb kabel som hjalp mit problem
Avatar billede jensdreier Nybegynder
18. juni 2006 - 14:21 #2
wwauw det virkede du får lige de point bedre sent end aldrig sorry m8