Avatar billede chatonline Nybegynder
27. august 2005 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger webmaster/programmør

Hej derude..

Jeg har siderne:
http://www.skyskraber.dk/chatonline/co (Selve chatsystemet)
http://www.skyskraber.dk/chatonline/design (Designet)

Jeg ligger inde med en gammel, men meget fin, avanceret og smart chat. Det er en tekst-chat, hvor der er flere muligheder og funktioner end de fleste drømmer om.
Jeg kan dog ikke få tid til at bygge den op igen og rette de småfejl som design og chatsystemet har.

Hvis der er en af jer der har mod på det, har personen mulighed for at få sit banner på hele chattens design eller mulighed for at administrer chatsiden.

Jeg synes bare det er synd for den står stille og ikke bliver brugt. For da den var oppe og køre i starten for ca. 2 år siden var der alligevel ca. 500 besøgende om dagen.
Chatten har kostet mig flere tusinde kroner i sin tid.
Avatar billede chatonline Nybegynder
01. september 2005 - 15:02 #1
Ingen som er interesseret..
Avatar billede showsource Seniormester
01. september 2005 - 17:09 #2
nogen penge i det?
Bannerplads og webmaster er ikke så interessant!
Avatar billede chatonline Nybegynder
01. september 2005 - 17:23 #3
Hvilket prisleje taler vi om..
Avatar billede showsource Seniormester
01. september 2005 - 17:27 #4
godt spm.
Noget mere info ville kunne hjælpe.
Men ikke under 2000,- i hvertfald
Avatar billede chatonline Nybegynder
01. september 2005 - 18:21 #5
Det er sådan set login systemet der er en fejl i så man kan snyde med login. Andre fejl er der faktisk ikke rigtig.
Avatar billede chatonline Nybegynder
20. februar 2008 - 21:06 #6
lukket
Avatar billede showsource Seniormester
21. februar 2008 - 06:52 #7
Go' ide! :O)