Avatar billede blanko Nybegynder
26. august 2005 - 15:44 Der er 4 kommentarer

Flere mails til samme adresse (hos B-One.net)

Hej

Jeg har min side hos b-one.net
Jeg har nogle sider, hvor man gemmer nogle tipstegn(som jeg gemmer i en database). Brugeren har mulighed for at få en kvittering af sine tegn. Men b-one har åbenbart en blokade for at man kan maile til samme mail, adresse inden for 5 minutter.

Det hjælper ikke at ændre "from : " i headeren på mailen.
Kan man anden måde "snyde" deres server, så jeg kan sende mails ?
Avatar billede dennismp Nybegynder
26. august 2005 - 15:57 #1
Hvad siger b-one support?
Avatar billede blanko Nybegynder
26. august 2005 - 16:17 #2
Ingen support på php !
Avatar billede dennismp Nybegynder
26. august 2005 - 16:28 #3
Det er jo heller ikke PHP der er problemet, men at deres mailserver ikke vil modtage mails til samme person indenfor 5 minutter. Om mailen kommer fra php, perl, asp, mobiltelefon, brevduer er nok ligegyldigt - de rammer samme begrænsning.

Nå, men hvis de har sat det op og de vitterligt ønsker at folk har den begrænsing så er der nok ikke nogen måde at snyde den. Du kan jo så

- sende via en anden smtp server (hvis du kan finde en / b-one ikke har en firewall der blokere)
- opsamle mails og sende dem samlet. Fx have en script der kører hver 10ende minut og sender mails ud.
- skifte udbyder :)
- få dem til at gøre en undtagelse (men tvivler på at de vil)
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. august 2005 - 19:09 #4
B-One's service niveau fylder desværre ikke meget i landskabet, så måske du skulle kigge efter en ny udbyder?
Eller prøve noget crontabs som sender hvert 10minut som dennismp anbefaler ja.