Avatar billede ewp Nybegynder
25. august 2005 - 17:05 Der er 2 kommentarer

"Kuk" i Windows XP

Efter at have afinstalleret AVAST Anti Wirus, der ikke rigtig ville "samarbejde" med Mailwasher, har jeg fået det problem, at jeg ved åbning af Windows bliver præsenteret for en dialogboks, Userinit.exe - ingen diskette, med følgende tekst: "Der er ingen diskette i drevet. Indsæt en diskette i Drev A."
Jeg indsætter så en tom diskette i Floppy-drevet, hvorefter skrivebordet toner frem.
Det er ret iritererende, så jeg hå, at der nogen, der kan hjælpe mig af med problemet.
Avatar billede peet49 Nybegynder
25. august 2005 - 17:09 #1
Højreklik på drev C: egenskaber-funktioner-undersøg dette drev for..., marker begge firkanter i boksen, der popper op, tryk ok i den næste boks, luk det hele af og genstart, virker det ikke første gang, laver du proceduren igen.
Avatar billede boxer Nybegynder
25. august 2005 - 17:13 #2