Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:19 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne fla. filen

Når jeg prøver at åbne en fla fil jeg vil redigere, får jeg følgende meddelelse: failed to open document. Er der nogen der ved hvorfor?

Når jeg kigger på properties for filen, står der:
Opens with flash 5
Attributes: read only (er det måske p.g.a det?)
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:21 #1
Vil lige tilføje, at jeg bruger flash 5, så det burde være iorden
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. august 2005 - 09:22 #2
Har du prøvet at åbne den fra flash 5?
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:23 #3
Ja..
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:23 #4
Men jeg kan ikke se om filen er lavet i en nyere Flash version.. jeg kan ihvertfald ikke finde ud af hvor man ser det:)
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. august 2005 - 09:25 #5
Har du prøvet, at opdatere programmet?
Avatar billede flashers Nybegynder
23. august 2005 - 09:32 #6
Huh den er svær Read only du kan ikke ændre kun kigge på den
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:32 #7
Nej. Altså til en nyere version eller?
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:33 #8
flashers. men jeg kan ikke engang kigge på den i flash? Jeg kan slet ikke åbne den. burde jeg ikke kunne åbne den i det mindste?
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. august 2005 - 09:35 #9
Det kunne tænkes, at programmet har en fejl, prøv at afindstallere og indstaller igen.
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:37 #10
peet49. Tak, men jeg kan åbne alle andre filer derinde.

Flashers. Nu kopierede jeg filen ud fra cd'en og fjernede read only. Den kan stadig ikke åbnes?:))
Avatar billede sannen Nybegynder
23. august 2005 - 09:49 #11
hmm de andre filer derfra skriver den unexpectet file format ved..Så er det vel min flash som skal være nyere? kan man se et sted hvilken Flash version filerne er lavet i?
Avatar billede sannen Nybegynder
06. september 2005 - 08:53 #12
Jamen svarer selv så..har fået ny version..Og så kunne jeg åbne den...