Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
22. august 2005 - 12:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

P2P på netværks storage

Hej med Jer!

Jeg kunne godt tænke mig en netværksdisk der kan køre som f.eks. FTP Server og BitTorrent client. Kender noget et system hvor dette spiller sammen?
Evt. denne Plextor hvis nogen kender den?

http://www.plextor.be/products/px-eh25l.asp?choice=PX-EH25L

På forhånd tak!

-M
Avatar billede screem_brille Novice
22. august 2005 - 12:59 #1
det kan du ikke. (det er et lagermedie du henviser til, den afvikler ikke noget)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
22. august 2005 - 14:20 #2
screem_brille-> OK! Men hvilket lagermedie kan så afvikle programmer?
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 08:53 #3
.
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 10:29 #4
hvorfor beholder du selv ?? du fik det rigtige svar, slut emd hjælp herfra din fusker
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 10:43 #5
Søde ven læs mit spørgsmål igen:

Jeg spurgte ikke om Plextoren kunne, men det var bare for at referere til hvilket udstyr jeg mente!

Kender noget et system hvor dette spiller sammen? (Er ikke = det kan du ikke. ) som du svarede.

-M
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 10:47 #6
det er jo ikke muligt, en NAS server (af den type du linker til) kan kun bruges til at gemme filer på,  den indeholder ikke et styresytem som muliggør afvikling af eksterne programmer.
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 11:08 #7
Jo da. De findes skam. Men desværre har jeg kun fundet en model fra USA!
http://www.adstech.com/products/NAS-806-EF/intro/NAS_806_intro.asp?pid=NAS-806-EF
Avatar billede screem_brille Novice
24. august 2005 - 11:27 #8
jamen der er det jo allerede indbygget, du kan IKKE selv installere det på den
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
24. august 2005 - 11:52 #9
Nej, men så er spørgsmålet så bare om du kender en tilsvarende system man kan købe i Danmark, evt. selv tilføje funktionen vha. ny firmware, hvilken man kan i Asus wl500 som desværre bare er en router med USB interface. WL700 kommer snart, som skulle have det hele indbygget. Men jeg skal bare bruge det ASAP!