Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:07 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

korshojskolen.dk!

Hej!!!

Jeg går på Korshøjskolen, og jeg har lige set deres hjemmeside - Jeg kunne meget godt tænke mig at høre jeres mening om den:

www.korshojskolen.dk

Det skal helst være i dag!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:15 #1
Det behøves ikke at være godt!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:15 #2
Svin den til forhelvede!
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2001 - 22:23 #3
Tja, den var sikkert fed i 1996....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. april 2001 - 22:25 #4
Den er helt sikkert lavet af en amatør!

Dårligt Layout
En grim tæller
Skrifttyperne er ikke let læselige på skærmen.
Teksten Korshøjskolen...  er meget hakket i kanterne.

/per
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 22:25 #5
1) Forsiden er rodet stillet op.

2) Bsøgstælleren er ret uprof.

3) Comic Sans? Den må da cære for sjov?

4) Ved godt at meta-tags ikke bestemmer så meget som de har gjort... men de skader ikke, smut en tur forbi www.metamaten.dk

5)Det er irreterente at menuen forsvinder hele tiden, lav den som en fast del af siden, evt. i frames.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. april 2001 - 22:26 #6
el_barto> Nemlig, så må vi håbe at det ikke er et udtryk for undervisningen på højskolen.

/per
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:26 #7
Sjovt nok, jeg havde samme tanker - det er en dum folkeskolelærer der har lavet den!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:28 #8
Skolen hedder korshøjskolen - jeg kan ikke komme til at ændre noget på den!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
12. april 2001 - 22:29 #9
heh, det sjove er at den er lavet i frames, men at siderne bare ikke åbner i dem..
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:29 #10
Holdkæft jeg glæder mig til at fortælle mine lærere efter påskeferie hvad i har skrevet!
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 22:30 #11
hoejrup<--> Den er sikkert lavet af skolens edb-ansvarlig...
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:30 #12
Hvis jeg havde haft flere point havde i fået 100 hver!
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2001 - 22:32 #13
Fortæl Anders, at det ikke er smart at linke til sin egen harddisk:
www.korshojskolen.dk/ERpfag/Anders/anders.htm
(tæller)
Avatar billede red_eagle Nybegynder
12. april 2001 - 22:36 #14
Prøv lige at kaste et blik på denne osse......
http://www.aaby-skole.dk ..det er lige før at den er endnu mere skoddet ;)
Avatar billede biver.dk Nybegynder
12. april 2001 - 22:40 #15
aaby-skole.dk er sgu pænere end korshøjskolen\'s
Avatar billede red_eagle Nybegynder
12. april 2001 - 22:47 #16
det mener jeg ikke!
www.korshojskolen.dk har man da ikke forsøgt sig på noget man ikke kan (måske lige webdesign generelt), men på www.aaby-skole.dk har de PRØVET at lave noget med nogle \"flotte\" runde kanter osv, og noget \"flot\" grafik. Jeg mener bare at de skulle holde sig væk for den slags hvis de ikke kan finde ud af det.

Red Eagle
Avatar billede red_eagle Nybegynder
12. april 2001 - 22:49 #17
....og så at bruge ikoner i stedet for tekst til menuen. Det ligner sq noget en 12-13 årig dreng/pige havde lavet på subnet.dk.....
btw..www.korshojskolen.dk er BESTEMT heller ikke pæn!
Avatar billede dalab Nybegynder
12. april 2001 - 22:53 #18
hrøøm....navigation...hrøøm...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
12. april 2001 - 23:11 #19
>>> red eagle 9-10 årig. Tak :-).
----------------------------------------

Den er grim... De bruger frames til forsiden. Men bare ikke til resten af siderne! Det er sq godt nok underligt....

Avatar billede red_eagle Nybegynder
12. april 2001 - 23:11 #20
what?
Avatar billede cvsac Nybegynder
12. april 2001 - 23:54 #21
helt ærligt ... hvor grim kan en side se ud ??? åbenbart er vi npget grænsen ...
Avatar billede red_eagle Nybegynder
13. april 2001 - 00:00 #22
rolig der!
De edb \"ansvarlige\" på skolerne kan da ikke gøre for at de ikke kan finde ud af noget (det kan da være at et par stykker i hele landet kan...men..)
;-))

Red Eagle
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. april 2001 - 00:06 #23
Prodic er jo EDB-lærer/engelsk-lærer, hvordan mon hjemmeside ser ud for \"hans\" skole?
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. april 2001 - 01:11 #24
hvis i vil se noget lort, så kig på www.gronlokkeskolen.dk
Avatar billede red_eagle Nybegynder
13. april 2001 - 01:12 #25
Der er jo ingenting!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. april 2001 - 01:17 #26
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2001 - 01:30 #27
\"Skriv i Composer - den med skruetrækkeren - gem dit arbejde (vigtigt) - og se siden i Navigator - den med rattet.\"

LOOOOL
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. april 2001 - 21:51 #28
Ja den er sjov, det værste er at alle skolens pcere er installeret med netscape 4.7 !!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. april 2001 - 21:52 #29
Endnu værre er: JEG GÅR PÅ SKOLEN!!

lool
Avatar billede red_eagle Nybegynder
13. april 2001 - 22:06 #30
Jeg går sq da osse på åby skole......ellers havde jeg sq aldrig fundet den side!
Avatar billede nettrawler Nybegynder
15. april 2001 - 06:17 #31
Heh heh nu har jeg lige taget en runde på jeres side og det gkorde mig pisse sur at tælleren stod på 1498 da jeg kom og på 1508 da jeg skred - øv øv det er noget billigt fusk -> er det det man kalder unikke hits? Nå ikke!
Men okay når det er sagt så skal designet sq også have en tur med det store værktøjsarsenal, f.eks. var jeg lige inde på en side der vist hed kantinen og der var designet en hvid side med nogle grimme burgere som fyldte hele siden - det er sagt 7000 gange før: lav et design som følger alle dine sider i stedet for noget der for det første er ret kedeligt, men for det andet virker som noget der mangler sammenhæng.
Men klø på så kan det være at du bliver IT-lærer på skolen en dag  ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2001 - 10:55 #32
tettrawler> LOL! Du har vist ikke læst spørgsmålet... Det er ikke biver.dk der har lavet siden!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
15. april 2001 - 23:48 #33
Nej det vil jeg godt nok ikke tage \"æren\" for!!! Jeg vil sq ikke være it-lærer!
Avatar billede chris Nybegynder
15. april 2001 - 23:52 #34
Hvis det er en lærer der har lavet den forstår jeg bedre de farver :-) De svarer sikkert til hans fløjelses-vest
Avatar billede biver.dk Nybegynder
16. april 2001 - 00:00 #35
Næsten!
Avatar billede biver.dk Nybegynder
03. august 2002 - 18:41 #36
Total iorden
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. august 2002 - 01:07 #37
Citat biver.dk: "Det skal helst være i dag!"

LOL... Du accepterer så ca. 4 måneder senere.. :-D
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. august 2002 - 01:08 #38
Og hvorfor var det egentlig lige du tog alle pointsne tilbage??