Avatar billede lemads52 Juniormester
20. august 2005 - 11:10 Der er 10 kommentarer

USB 1.1 til USB 2

Jeg har anskaffet mig en ekstern hd, som vil være en del hurtigere at bruge, hvis jeg have USB 2 på pc'eren.
Hvordan skifter man fra USB 1.1 til USB 2?
Hvad skal man købe o. s. v.
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. august 2005 - 12:45 #2
Kører du xp uden service pack 1 eller 2 og dit system ikke er så gammelt, kan det være, du får usb 2.0 ved en opdatering.
  Ellers er det et PCI kort, der skal til.
Avatar billede lemads52 Juniormester
20. august 2005 - 21:55 #3
tak, milter
er det det hele? Bere et indstikskort. Skal PC'eren ikke opfylde nogen krav eller noget lignende? Jeg kører xp med sp2.
Kan man bruge f. eks. http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid=19478
Jeg er ikke så skrap til det, der er inden i...
Avatar billede peet49 Nybegynder
21. august 2005 - 11:01 #4
Avatar billede lemads52 Juniormester
21. august 2005 - 12:02 #5
Jeg er ved at være med (tror jeg). Nu mangler jeg bare at finde ud af, hvordan man sætter sådan et indstikkort i (men det finder jeg nok ud af).
Hvis der er nogen, der ønsker pointerne, skal de vi lige formulere et svar, så de kan fordeles
Avatar billede spatrick Nybegynder
21. august 2005 - 12:35 #6
Når du har fået varen hjem så åbner du din kabinet og kigger du ind i den. Der kan du se port (Tilpasset til din pci kort). Indstik kortet der  ordentlig og så start pc'en. Du bliver bedt om softwaren og så er den installeret..
Avatar billede lemads52 Juniormester
21. august 2005 - 12:42 #7
1000 tak for hjælpen alle sammen - nu prøver vi
Jeg har købt den her: http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=12379
Så må vi se, hvordan det går... :-)
Avatar billede lemads52 Juniormester
01. september 2005 - 00:27 #8
lukket
Avatar billede spatrick Nybegynder
01. september 2005 - 08:35 #9
Under Service står der (Begrænset livtidsgaranti)!
Hvad det vil sige?
Avatar billede lemads52 Juniormester
01. september 2005 - 08:41 #10
aner det ikke - det står efterhånden ved en del produkter
jeg tolker det:-) den kan ikke slides op