Avatar billede ag.barca Nybegynder
19. august 2005 - 23:22 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af site..

Ris/Ros det sådan set alt.

- Du får pointene for en god "lang" vurdering med feedback som kan bruges..
Avatar billede ag.barca Nybegynder
19. august 2005 - 23:22 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
20. august 2005 - 00:05 #2
Jeg går ud fra at alle menupunkterne ikke er færdige endnu?
Jeg kunne ikke komme ind på følgende:
Galleri
Historie
Regler
Interviews
Gæstebog

Da jeg klikkede ind på udstyr, blev baggrunden hvid istedet for den der er på forsiden. Jeg går ud fra at baggrunden skal være ens alle steder?

Siden kan godt laves en del større. Jeg kunne også godt tænke mig lidt farver.
Lav dem i samme farve som linksene. De ser meget bedre ud.
Billedet til linket: www.b1913.dk kunne jeg også godt tænke mig var lidt større.

Der er faktisk først når man klikker in på "support de blå" at det begynder at se godt ud.
Avatar billede ag.barca Nybegynder
20. august 2005 - 00:09 #3
Tak.- Det du siger med: "Der er faktisk først når man klikker in på "support de blå" at det begynder at se godt ud." Når man trykker på "support de blå" kommer man jo ind på deres hjemmeside, den side er i farver osv.. Den har ingen ting med min hjemmeside at gøre.. :)

Hvad nu hvis jeg gerne vil holder den i sort/hvid som nu? Hvad kan så forbedres..
Avatar billede boxer Nybegynder
20. august 2005 - 00:17 #4
Det vigtigste er at få den gjort større. Både i bredden og i længden.
Selvfølgelig noget mere tekst på forsiden.

Men ellers bare det jeg har skrevet.

Ja, bortset fra størrelsen, er det en pæn side og en flot baggrund.
Jeg har ikke andre forslag, men der kommer nok nogle flere forbi dit spørgsmål og kommer med nogle gode idéer :o)
Avatar billede mentoz Nybegynder
20. august 2005 - 13:41 #5
som boxer siger må designet gerne være noget støre, og border noget mindre, menuen består af billeder, som er lidt dårlig kvalitet, kan du ikke bare skrive det med normal tekst?, og så ville nogle farver heller ikke skade
Avatar billede peejayee Nybegynder
21. august 2005 - 21:43 #6
En "bette" fejl: At indebære i nutid staves Indebærer. ;-)
Avatar billede boxer Nybegynder
26. september 2005 - 13:24 #7
Er det lukketid?