Avatar billede cruzher Nybegynder
12. april 2001 - 17:44 Der er 7 kommentarer

Lukke sin computer ned

Hej..
Jeg har Win2k og min computer vil ikke lukke ned automatisk... Når jeg siger \"Shut down\" lukker den ikke automatisk den kommer til en skærm hvor der står \"Its now safe too turn off your computer\".. og så skal jeg trykke på power knappen.. så gik jeg ind i control panelet og trykkede på \"power options\" og satte APM on ... men nu når jeg siger \"shut down\" genstarter den istedet for at lukke.. ?? hvad skal jeg gøre for den lukker automatisk når jeg siger \"shut down\" ??
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
12. april 2001 - 17:50 #1
Jeg har et forslag.
prøv at skriv hut down istedet for at sige det til den. *LOL*
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. april 2001 - 17:57 #2
pcgamez.dk> Skulle man ikke skrive \"Shut down\" ?? :-P

cruzher> Kig lige i din BIOS settings ... der er i hvert falde folk som har sagt man skal dette, hvis man har dine problemer. Prøv evt. at lave lidt om på de settings... :)
Avatar billede tulleven Nybegynder
12. april 2001 - 19:11 #3
har selv haft samme problem og kan kun henvise til mit og mange andres svar, :

Du er nød til at geninstallere din win2000 uden at lave nogle ændringer, Hvorfor Windows opfører sig sådan er der ikke nogen forklaring på udover at man kan tænke på ( typisk microsoft :-))
Avatar billede sen8or Nybegynder
13. april 2001 - 10:29 #4
Hejsa Cruzher,

Hvis du har mod på det så opdater din BIOS - det var løsningen for mig!

Med venlig hilsen
SEN8OR
Avatar billede dipzy Nybegynder
14. april 2001 - 18:21 #5
Hvis du har Abit bundkort kan det NEMT være derfor. Jeg har endnu ikke set nogle Abit bundkort hvor der kunne fixes noget på den
Avatar billede klauber Nybegynder
04. juni 2001 - 13:12 #6
har haft samme problem.
men da jeg gik ind under APM, strømstyring, og satte det til virkede min pc helt som før
så prøv igen.
Avatar billede isphl Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:30 #7
under tilføj hardware er der en der hedder NT for ældre enheder den installere du og så skulle problemet være løst