Avatar billede michael-msi Nybegynder
18. august 2005 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Shipping method : Local pickup

Jeg har bestilt to kølere i Canada , 50kr omregnet stykket , fåes ikke i DK, i tyskland koster et styk omregnet 450kr.

Nu til spørgsmålet, da jeg skulle vælge shipping method, stod valget mellem 5 mulige:

1: Local pickup
2: UPS standard
3: UPS expidit
4  Postal air
5: Postal ground

Jeg valgte Local pickup som var billigste shipping, og har betalt for varen + forsendelse, men er nu usikker på om det var rigtigt gjort, altså skulle jeg ha´valgt ex. UPS , min tvivl ligger i om Local pickup er selvafhentning(i Canada)

Nogen som har erfaring med dette.

adressen hvor jeg købte det er :
www.amkcomputers.bc.ca
Avatar billede krogsager Nybegynder
18. august 2005 - 14:31 #1
Local pick-up betyder du skal hente det i .... Canada
Faktisk skulle du ha' valgt en af de andre, alt efter hvor hurtigt du skal bruge dem!
Avatar billede edvardj Novice
18. august 2005 - 15:36 #2
hahahaha    hvad skal jeg sige ???  GOD TUR !!!  :-)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. august 2005 - 10:29 #3
skal vi ikke bare sige UPS! (i mere en en forstand - ha ha )
Avatar billede michael-msi Nybegynder
16. januar 2006 - 15:12 #4
Ja enden på blev at jeg fik mine dollar tilbage.