Avatar billede mothwe Nybegynder
18. august 2005 - 12:44 Der er 3 kommentarer

Type mismatch

Hvad er der lige galt i dette udtryk?

SQLstmt = "UPDATE DISTINCTROW indlaeg SET kategori='" & request.form("kategori") & "', overskrift='" & request.form("overskrift") & "', indlaeg='" & request.form("indlaeg") & "', forfatter='" & request.form("forfatter") & "', mail='" & request.form("mail") & "', vis='" & request.form("vis") & "' WHERE id ='" & indid & "';"

Alle felter på nær id og indlaeg er tekst. id er autonummerering og indlaeg er notat.

Hjælp!
Avatar billede madschristensen Nybegynder
18. august 2005 - 12:56 #1
Der skal ikke ' 'er omkring id - altså:
WHERE id=" & indid & ";"
Avatar billede mothwe Nybegynder
18. august 2005 - 12:56 #2
Tusind tak! Læg et svar, så får du point :)
Avatar billede madschristensen Nybegynder
18. august 2005 - 13:00 #3
Svar ;O)