Avatar billede rocky2000 Nybegynder
15. august 2005 - 19:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MP3 organizer

Jeg kan huske at jeg engang havde et program som tog alle ens MP3 filer og gennemsøgte dem. Den kiggede efter Bitrate og alt det andet som en MP3 fil er lavet af. Derefter omdøbte den filen så den hed det rigtige. så den ikke bare hed "Track 2"

Jeg kan ikke huske hvad det program hed.

Kan nogle hjælpe mig?
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
15. august 2005 - 19:55 #1
Det skulle gerne være et Freeware program...
Avatar billede boxer Nybegynder
15. august 2005 - 19:55 #2
Nu ved jeg jo ikke lige hvilken du mener, men der er nok at vælge i mellem :o)
http://www.google.dk/search?num=50&hl=da&q=MP3+organizer+%2B+free&meta=
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
15. august 2005 - 20:00 #4
Det der er fedt ved det program var at den gik online og havde en MEGA database som den så sammenlignede med.
Avatar billede boxer Nybegynder
15. august 2005 - 20:08 #5
http://www.collectorz.com/
Det er sq nok denne du tænker på.
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
15. august 2005 - 20:15 #6
Desværre Det var heller ikke den.

Den laver en database lokalt på maskinen. Den der database står et eller andet sted i udlandet. Men tak for indsatsen.
Avatar billede rocky2000 Nybegynder
19. august 2005 - 16:49 #7
Så har jeg fundet den. Man kan hente programmet inde på http://musicbrainz.org (Takket være PC planet) Det fede er ved det her program at det også virker på MAC. Så er det jo bare lykken...