Avatar billede forcedesigner Nybegynder
15. august 2005 - 17:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fra win app til web app

Hej eskperter

Jeg har et problem her, jeg har prøvet at flytte denne her http://www.elitevb.com/content/01,0081,01/01.aspx win app til ASP.NET, men det virker SLET ikke for mig.

Det er en lommeregner som er delt i plugins, og er ret nem men jeg ka desværre ikke flytte den til ASP.NET. Er der nogen der ka hjælpe mig? plz...

Downloadable: http://www.elitevb.com/content/01,0081,01/PluginSample.zip
Avatar billede snepnet Nybegynder
15. august 2005 - 19:59 #1
hvad er det præcis du prøver ?
... er det bare en af pluginklasserne du gerne vil kunne bruge eller?
mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
15. august 2005 - 21:20 #2
sådan lige umiddelbart ser det ikke ud til at der skulle være noget i vejen for det ... hvad er det for problemer du har?
mvh
Avatar billede forcedesigner Nybegynder
15. august 2005 - 21:47 #3
Hvis du downloader programet så ka du se hvad jeg mener, Download det first og køre det....programet starter og du ser en Listbox med 2 plugins som du ka vælge imellem, og programet finder selv plugins osv.

Nu vil jeg bare ha det samme for min default.aspx, jeg har en listbox og 2 textboxes men jeg ka ikke for min listbox til at find de 2 plugins.
Avatar billede snepnet Nybegynder
15. august 2005 - 23:17 #4
den kigger i folder der udledes programmatisk - tror du ikke bare du kigger i en forkert?

jeg går ud fra at du har fået denne kode med ikke (fra clsMain)?

Plugins = PluginServices.FindPlugins(Path.GetDirectoryName(Application.ExecutablePath), "PluginSample.Interfaces.IPlugin")

hvad har du skrevet den om til, og hvor har du lagt plugin-dll'erne?

mvh
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. september 2005 - 16:51 #5
hvordan går det her forcedesigner?
mvh
Avatar billede forcedesigner Nybegynder
07. september 2005 - 16:59 #6
kunne ikke finde ud af det, saa svar bare tilbage saa du ka faa dine points
Avatar billede snepnet Nybegynder
07. september 2005 - 17:02 #7
ok - men det er jo så ret begrænset hvad jeg har bidraget med må man sige...
mvh
Avatar billede forcedesigner Nybegynder
07. september 2005 - 17:03 #8
;-)