Avatar billede claus1 Nybegynder
13. august 2005 - 17:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installaion af XP fra ekstern USB HD

Hey..

Jeg skal til at formatere en bærbar, uden CD/DVD og diskette drev, derfor vil jeg installere fra en ekstern USB HD..

Jeg skal selvfølgelig har kopieret hele indholdet af XP over på HD'en.
Men hvordan får jeg den til at boote op i dos, så jeg kan køre winnt.exe? Hvilke filer skal jeg kopiere til HD'ens rod?

Hvis det da overhovedet kan lade sige gøre? Ellers vil jeg da gerne høre en anden metode, hvor der ikke er indblandet CD eller Diskette drev :)

Mvh
Claus
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2005 - 19:08 #1
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2005 - 15:33 #2
Det kunne da være helt sjovt med lidt "feedback"
Avatar billede claus1 Nybegynder
29. august 2006 - 12:08 #3
...