Avatar billede junkerjuks Nybegynder
13. august 2005 - 14:12 Der er 1 løsning

Power down af harddiske virker ikke (XP Pro, SP2)

Jeg kan ikke få windows til at slukke for mine diske via power management. Nogle forslag?

Kører med (elendigt) MSI K8N Neo Platinum bundbrædt med nyeste BIOS. Har ikke slået power saving til derinde, da det kræver at man samtidig sætter en fast værdi, som jo så ikke kan ændres fra styresystemet. Desuden virkede det heller ikke da jeg for sjov prøvede at bruge det.

Tillægsspørgsmål:

Kan man/bør man bruge power management på et sæt diske der kører i Raid 0 (onboard nVidia Soft/hard raid). Jeg har 2 diske dedikeret til videoredigering i maskinen og orker ikke al den støj når jeg ikke bruger dem.
Avatar billede junkerjuks Nybegynder
22. november 2005 - 00:18 #1
Hvad sker der med eksperten? Der er jo ingen der ved noget herinde...