Avatar billede sstp Nybegynder
11. august 2005 - 02:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webhosting.dk realistisk ?

Heey

jeg har søgt MEGET længe efter et webhotel som opfylder vores behov.

Endelig fandt jeg et, som hedder www.webhosting.dk ..

De tilbyder 3000 gigabyte webspace, ubegrænset trafik, største fil størrelse max. 250 mb, 2x1000 mbit webservere og sådan, til en pris af

19 kr om måneden i alt !!!

Dog betaler man så et år af gangen..

Men men..

19 kroner om månden lyder sku vildt..
Så tænkte om det nu ER et ægte firma, at man ikke bliver taget i røven og det er noget fake halløj eller sådan ?
Ja U name it..

Det undre mig bare nemlig, at det ikke har været lettere for mig at finde, og dem jeg kender ikke har hørt om det før..

Så nu spørger jeg lige her, inden jeg opretter en plads hos dem..
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2005 - 02:28 #1
3 terabyte plads for 19 kr ? ja det skal nok passe *G* (jeg ville bruge mine penge et andet sted, eller smide dem ud af vinduet, det tror jeg er mere givende)
Avatar billede ahave Nybegynder
11. august 2005 - 02:39 #2
Der må jeg for en gangs skyld give screem_brille ret. Det virker som et catch, det ville jeg jeg være meget tvivlsom overfor.
/ahave
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
11. august 2005 - 02:51 #3
det er så 3000 mb og ikke gigabyte :)
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
11. august 2005 - 02:53 #4
og forresten synes jeg ik det lyder så urealistisk, har selv et webhotel liggende hos www.cliche.dk og som du ka se har de et webhotel på 3000 mb til 30 kr. pr. måned. Og dem har jeg ihvertfald ik haft problemer med.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. august 2005 - 04:52 #5
Deres backbone er i hvert fald god nok med de 2x1000 mbit.. Jeg sidder på en 34 mbit linje, og jeg hentede deres 5 MB testfil på 1½ sekunder.

Spørgsmålet er blot om der så kun er tale om en backbone til dansk traffik. Hvis du kun har planer om at serve til danske internet brugere, er det jo også ganske fint.

Men, for 19 kr, hvad får man så ikke, selv om det tekniske er i orden? - 3GB er jo ikke alverden i dag..
Support, driftsikkerhed etc.

Hvis du leder efter noget i high-end professionelt, så finder du nok bedre firmaere, men til mindre virksomhed eller privat er det et godt tilbud i mine øjne.
Avatar billede sstp Nybegynder
12. august 2005 - 15:13 #6
ups..

Ja 3000 mb og ikke giga heh.. :-)

Men jeg spurgte nu bare, for lige at sikre mig at det måske ikke var noget lumsk halløj, fordi jeg synes det var lidt vildt, 3000 mb for 19 kr .. Når alle andre har noget med 200 mb for 30 kr eller sådan noget lign.. :-)

Men takker for svarene !