Avatar billede homer2000 Nybegynder
10. august 2005 - 23:59 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Booking system til bowling turneringer

Hej

Jeg søger et booking system som kan bruges til turneringer som bowling.

Det skal være hvor spillere kan melde sig til online.

Eks Boling turnering, hvor der spilles fra mandag til søndag.

På div dage er der så forskellige tidspunkter, som de kan vælge mellem.

eks. 11:00, 14:00 og 16:00.

Når de så tilmelder sig, så skal de de skrive:

Licens nr, Klub, Navn, Efternavn.

Og så skal de kunne vælge om de vil spille single, par eller begge dele.

Håber der nogle der vil/kan hjælpe mig med at finde/lave sådan et program.

Er nemlig ikke lige en knag til det med booking systemer.

på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede borrisholt Novice
11. august 2005 - 06:23 #1
Noget du vil betale for ?

Jens B
Avatar billede borrisholt Novice
11. august 2005 - 06:24 #2
Og i såfald hvormeget.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
11. august 2005 - 11:02 #3
Jeg vil gerne prøve at lave et simpelt system du kan bruge. Jeg kigger på det iaften.
Kan evt. kontaktes på MSN: brevkasse@hotmail.com
Avatar billede homer2000 Nybegynder
11. august 2005 - 13:34 #4
Jeg har desværre ikke muighed for at betale noget for det. Jeg vil ikke bruge mine egne penge på det, og klubben har ikke særlig stort overskud.

Håbr at i alligevel vil hjælpe mig med det.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
11. august 2005 - 13:39 #5
Glemte foresten at skrive, at hvor man skriver navn, efternavn, klub licens nr, mm. Der skal man også kunne skrive sit snit og am man er a, b, c eller d spiller.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
11. august 2005 - 13:42 #6
jeg skal ikke have penge for det. Kigger på det iaften.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
11. august 2005 - 13:48 #7
Tusind tak hammerhead
Avatar billede hammerhead Nybegynder
11. august 2005 - 22:44 #8
Avatar billede homer2000 Nybegynder
11. august 2005 - 23:56 #9
Det ser jo bare skide godt ud :)  Er der så også mulighed for at se hele listen, så man kan se om der er plads, da der max kan være 28 spillere, på div tidspunkter på div dage.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
16. august 2005 - 21:56 #10
Lukker spørgsmålet her. Hammerhead vinder.