Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
10. august 2005 - 11:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Salg af egne produkter hvordan ?

Jeg har udviklet en rigtig fed webshop, og nu vil jeg selvfølgelig gerne ud og hve den solgt, men hvordan skal jeg gribe det an?

Jeg tør ikke ansætte en sælger uden videre.

Jeg vil meget gerne have nogle ideer!!?!?

mvh Tommy
subtile[at]hotmail.com
Avatar billede flashers Nybegynder
10. august 2005 - 13:10 #1
En ganske god ide til at begynde med ville være at poste den på www.pixelheaven.dk

altså bare til at starte med
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. august 2005 - 16:36 #2
en webshop er næsten umulig at sælge der er så mange på markedet, og en helt håndfuld dygtige gamle og gode webshoppe på markedet.

Har du gjort nogle overvejelser over hvordan den skal sælges?

månedsbasis
årsbasis
engangs beløb
etc.

Har du nogle priser der kan konkurrere mig andre af de mere kendte webshoppe?

Har du nogle specielle ting din webshop kan tilbyde?

Alt i alt så er det næsten umuligt at få solgt den uden en stor aktiv indsats. Hvis du mener din shop virkelig kan noget som andre ikke kan og prisen er iorden, så må du afsætte et par tusinde eller 10 til markedsføring, derefter kan du også ansætte en sælger, evt på ren provision.
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
11. august 2005 - 10:35 #3
jeg syns min shop er pæn/stilren, meget brugervenlig, kodet i C# ASP.NET, Jeg vil sælge den til fast pris og selv hoste den billig. jeg har tænkt på telefonsalg.

jeg kigger på pixelheaven.dk - har aldrig set sitet før!
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
08. september 2005 - 18:20 #4
Hvad kunne være specielt fedt ved en standard webshop ?? any ideas ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. september 2005 - 18:29 #5
at den kan snakke sammen med regnskab programmer

summasummarum f.eks. som rigtig mange mindre virksomheder bruger, mange af de store shops kan godt snakker sammen med navision og lignende, men hvad hjælper det når de små virksomheder ikke har råd til navision som i 9 ud af 10 tilfælde ville være overkill.

Men igen kommer an på din målgruppe.
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
16. september 2005 - 15:35 #6
yes.. det kan jeg godt se.. men der findes mange små regnskabsprogrammer.. det er svært at lave noget generisk. det letteste ville være at få det til at "snakkes" samemen med navision, men jeg tror ikke det vil være en af de primære opgaver.

Min målgruppe er klart virksomheder og evt. private som vil i gang med internet handel.
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
13. oktober 2005 - 12:04 #7
hmm