Avatar billede carbonic Nybegynder
09. august 2005 - 16:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjerne pussenussede blå xp skærme

Af mangel på et software forum skriver jeg her.
Er gået fra Win2000 over til XP og ønsker en måde at fjerne alle de grimme blå xp skærme under opstart og afslutning (eksempler er den hvor der står velkommen, loginskærmen og loading skærmen).

Jeg ønsker et mere minimalistisk design. Måske endda med mulighed for at placerer mine egne kreationer i stedet for de grimme XP logoer.

Har selv fundet diverse programmer der kunne ændre nogen af tingene, men de har enten været utrolig ringe, de filer der skulle bruges sammen med programmet har været fyldt med spyware *host* themexp.org *host*.

Nogen der har et godt program eller en god guide eller lign. så jeg kan slippe af med den sidste rest jeg har tilbage af det kvalmt venlige, pussenussede brugervenlige design der er tilbage af min winXP installation?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2005 - 19:56 #1
brugerkonti - bruger - skift måden hvorpå brugere logger af og på - fjern vinge i "Brug velkomstsiden" - godt nok ikke helt win2000 look - men måske det kan bruges?
Avatar billede gratis Nybegynder
10. august 2005 - 01:43 #2
når du har gjort hvad john_stigers siger, så næste skridt |Højreklik Skrivebord|Egenskaber|Temaer|fold ud og vælg "Windows Klassisk" så er du tilbage i de goé gamle dage ;)
Hvis du osse vil ha auto logon så følg denne opskrift
http://www.svein.dk/windowsxp/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp
Avatar billede carbonic Nybegynder
10. juni 2006 - 11:41 #3
369258
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2006 - 11:45 #4
øøøhh...
Hvad var løsningen?