Avatar billede ekper Nybegynder
11. april 2001 - 14:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash 4

er der nogen der mangler en nybegynder til at
hjælpe med FLASH 4 som er et program til at lave film med!

DET var det jeg skrev men ikke det jeg mente undsk.
Det jeg ønsker er personlig gratis hjælp til flash 4.men da jeg allerede ved noget skal det være gensidig hjælp med platform på hovedbiblioteket i kbh./evt bedre steder.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. april 2001 - 14:45 #1
Hvorfor tager du ikke et kursus på 20 uger, og lærer en masse om flash 4.0?

/per
Avatar billede ekper Nybegynder
11. april 2001 - 17:09 #2
DET ønsker jeg ikke at bruge tid på lige nu
Jeg ønsker en direkte hurtig indlæring i små
mængder og det er hurtigst for mig på denne
her måde (der må da også være andre der syntes at
det er billigere at sidde med 2 comp og så nøjes med at rette hinanden når det er apsolut nødv.
-så kan man  måske komme hurtige igennem et indlær.forløb og aftale uforpl. i relation til hvad dem man lærer det med ønsker-senere måske på
kursus!!
forløb
Avatar billede dope Nybegynder
11. april 2001 - 18:17 #3
Spørg løs hvis du har noget, men sig da endelig også til hvis du vil have Flash 5.
I begyndelsen er der ikke den store forskel, men efterhånden som du kommer videre opdager du fordelen ved at bruge 5\'eren...
Avatar billede Trine Nybegynder
11. april 2001 - 18:53 #4
Hvorfor dælen ikke bruge Flash 5?...Det bruger de fleste da efterhånden.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
11. april 2001 - 19:42 #5
Du kan sagtens få et kursus og oven i købet, kan du helt selv bestemme indholdet. Det koster knatser, men så kan d jo prale af ene undervisning.... *ggg*
Avatar billede ekper Nybegynder
12. april 2001 - 16:32 #6
selv om det virker svært er det meningen det skal
være så let som muligt at få indlært her i starten af samarbejdet.DESuden har jeg ikke selv en computer så hoved.bib i kbh. er det nemmeste.  Det må netop ikke koste,men alligevel være skidego teknik etc.