Avatar billede hrskitzo Nybegynder
07. august 2005 - 13:04 Der er 3 kommentarer

Gratis video klip?

Hey Eksperter

Jeg har lige købt Final Cut til min Mac og jeg er meget ivrig for at komme igang med at "arbejde" med programmet. Det eneste problem er bare at jeg ikke har nogle video klip som jeg kan arbejde med, derfor vil jeg høre om der er nogle som kender nogle hjemmesider med gratis høj opløsnings video klip

Hilsen
/Hrskitzo
Avatar billede kirkeby Nybegynder
07. august 2005 - 13:26 #1
kan kun finde side rmed porno på søgesiderne :(

ellers thepiratebay.com...  der skal nok ligge nogle lovlige små filmklip...  kvalliteten er desværre nok meget svingende...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. august 2005 - 13:27 #2
Jeg ved ikke hvor man kan finde movieclips til at downloade. Men du kunne bruge Camtasia til at filme din egen skærm..også redigere i det movieclip som camtasia laver til dig.

Kunne det være noget for dig?

mvh
fox
Avatar billede looppen Nybegynder
07. august 2005 - 13:36 #3
Al Lowe (ham der lavede Larry spillene) har en de morsomme klip liggende på:
http://www.allowe.com/Humor/video.htm