Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
04. august 2005 - 14:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Repeater opsaetning

Hej

Jeg har det program at jeg ikke ved hvordan jeg skal skrukturer nogle data jeg skal have ud af min database

Jeg har disse controller som jeg vil have i en table/repeater

HyperLink
Literal
TextBox
Literal

I den raekkefoelge. Men hvis jeg skal ligge det ind i en repeater, saa skal jeg lave <%# %> ude i HTML editoren ogsaa mister jeg muligheden for at gaa ind i Design og kigge der. Hvordan vil jeg lave det hvis det skal goeres igennem koden og ikke lidt HTML kode hist og der.

Med Venlig Hilsen
Matias
Avatar billede jokkejensen Novice
04. august 2005 - 14:53 #1
du kan godt lave det i aspx delen og stadig benytte designer.. det drejer sig vist nok om nogle quot tegn der skal erstattes med quotes..
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
04. august 2005 - 15:07 #2
Kan jeg ude i HTML filen goere saadan her

<asp:HyperLink RunAt="server" ImageUrl="../../" + <%#  DataBinder.Eval(Container.DataItem, "imagefile") %>

Det er bare et eksemple. Hvad ville vaere den rigtige maade at goere det paa?
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
04. august 2005 - 15:10 #3
Naar det goeres paa den maade, bruger det med at hente dataerne ind til et Argument, saa stopper design med ville vise siden.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. august 2005 - 18:52 #4
<asp:HyperLink RunAt='server' ImageUrl='../../' + <%#  DataBinder.Eval(Container.DataItem, "imagefile") %>

Virker det ikke ? altså erstat " med '
Avatar billede jokkejensen Novice
04. august 2005 - 18:55 #5
<asp:HyperLink RunAt="server" ImageUrl='../../<%#  DataBinder.Eval(Container.DataItem, "imagefile") %>' id=HyperLink1>
Avatar billede jokkejensen Novice
04. august 2005 - 18:56 #6
Det går i grund og bund ud på.. også som VS siger når du tager design view.. at <%# %> blokke IKKE må have " tegn .. ala url="<%# %>" men det skal se sådan her ud : url='<%# %>'
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
05. august 2005 - 09:28 #7
Oki tak :) Forsat god dag