Avatar billede loui-lol Nybegynder
04. august 2005 - 14:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrive med det samme fra word, når data er indtastet.

Hej..

Ved ikke om det er muligt, men har fået en ide.
Jeg har lavet en database, hvor dataerne bl.a skal bruges når der skal skrives brev ud.
Er det muligt at trykke på en knap, og så den selv fletter til word, og udskriver brevet...???? Altså istedet for en alm. brevfeltning, hvor man først skal til at sætte fletfelter ind.

'loui-lol'
Avatar billede mugs Novice
04. august 2005 - 14:55 #1
Uanset hvilke metode du bruger, så er du nødt til at fortælle Access hvor den skal sætte data ind.
Du kna sagtens overføre data fra en formular i Access til et foruddefineret sted i et Word-dokument.
Du kan have en skrivebeskyttet Word skabelon, og så ved tryk på en knap i Access indsætter den selv felterne i de bogmærker du har defineret i din skabelon.

Det er lidt kompliceret at forklare, men jeg kan sende dig et eksempel senere idag. Blot læg din e-mail
Avatar billede mugs Novice
04. august 2005 - 14:57 #2
Jeg har besvaret et tilsvarende spørgsmål her. Her kan du også se koderne:

http://eksperten.dk/spm/270304
Avatar billede loui-lol Nybegynder
04. august 2005 - 15:30 #3
He.. hejsa igen.
min mail er louise-camilla@ofir.dk
Avatar billede mugs Novice
04. august 2005 - 21:06 #4
testdb er sendt
Avatar billede mugs Novice
10. august 2005 - 13:15 #5
Svar.
Avatar billede loui-lol Nybegynder
10. august 2005 - 13:16 #6
1000 takker