Avatar billede boje5 Nybegynder
03. august 2005 - 10:53 Der er 1 kommentar

RIS - Client Installation Wizard - Access is denies

Hej
Problemstilling står i subj.
Vi ruller Win. XP ud på klienterne. Det er der forskellige dødelige personer der har beføjelser til. ALle disse er samlet i en Security Group. Det har egentlig kørt fornuftigt længe, men nu kommer der altså mange tilfælde hvor der kommer Access denied. Jeg kan ikke helt finde et mønster i problemstillingen.
Men jeg ønsker måske bare links eller forslag til hvorledes håndteringen af permissions i AD'et skal fastsættes.
Så vidt jeg kan se opstår problemet når pc'en en gang er blevet rullet og når det så skal gøres igen. Men som sagt ses det ikke hver gang.
Thomas
Avatar billede drukkenbolden Nybegynder
04. september 2005 - 22:57 #1
tjeck din event viewer for fejl....